wtorek, 15 stycznia 2013

Ciężki tydzień...

Dziś pora na nasz comiesięczny lift w gronie projektantek Scrapki.pl. Tym razem przyszło nam się zmierzyć z pracą Lejdi. Oj było trudno, nawet bardzo trudno odnaleźć się w stylu i kompozycji naszej koleżanki, ale zadanie to zadanie...:) Starałam się je wykonać najlepiej jak umiałam.
Wam pewnie pójdzie o wiele lepiej:) 


Na zdjęciach  moje dzieciaki, które spędzy cały ubiegły tydzień w łóżku. Regularna grypa nas nie ominęła, wysoka gorączka, kaszel, katar i bóle mięśni...Oj, nie było łatwo, dwóch chorujących naraz to stanowczo za dużo, a jakby tego było mało, w połowie tygodnia dołączył do nich mój mąż:) Nie mam pojęcia jak się stało ale ja się uchowałam zdrowa:)


Mam nadzieję, że przyłączycie się do zabawy. Oryginał do liftowania i szczegóły na blogu.

Materiałoznawstwo:
Color Conspiracy - Texturize - 6
SODAlicious - This Is It - Collection 15x15
7 Dots Studio - Hopefully - Notice Me
Glitz - Laced with Grace - Peek-a-boo
Glitz - Beautiful Dreamer - Peek-a-boo
MME - Lost & Found 3 Ruby - ćwieki
Claudine Hellmuth - Farba Akrylowa - Blank Canvas - biały
7 Dots Studio - All I Ever - alfabet Sweet Sunrise
SODAlicious - This Is It - ABC

Pozdrawiam i zdrówka życzę:**

6 komentarzy:

Offca pisze...

Świetnie sobie poradziłaś :) LOsik super, dużo zdrówka życzę :)

Mimowolne Zauroczenia pisze...

świetny lift, a tematyka! zaskakująca! ale dlaczego by nie?
pozdrawiam
MZ

justi pisze...

Oj jak ja to swietnie znam...u mnie sztafeta w stulu "podaj dalej" byla niedawno ze szkarlatyną. Padła cala nasza mala wioska rodzinna. W kazdym pokoju izolatka. Dzien-noc dyzur. 3jka dzieci i mąz. A mnie tez ominelo :))

Scrap, Betiku cudny. Jesteś moją mistrzynią operowania bielą. Potrafisz wydobyć kilkadziesiąt temperatur i odcieni bieli...coś pieknego. Moja biala praca to cos w stylu balego balwana na tle bialego sniegu i to sfotografowana a białym prześcieradle...a Twoje prace w bieli to prawdziwe mistrzstwo świata!!!! Kocham je!!

[Kasia] pisze...

Ja jestem totalnie zauroczona tym LO i ogólnie ogromnie podziwiam Twoje prace :)

OriBella pisze...

Scrap jest rewelacyjny, a temat, hmmm...no to zdrowia dla rodziny życzę:)

Tusia Lech pisze...

Świetny scrap!! Na biało bo "szpitalnie" no i ten tekst - Sick for a Week :) Bosko! U nas też choroby - jedna za drugą. Jak zaczęło się 2 grudnia, tak do tej pory trwa...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...