środa, 9 listopada 2011

W prostocie siła...

Papiery Printery oraz kilka wycinanek z papierów z kolekcji Pixie Glen, do tego kilka przeszyć na maszynie, papierowe serwetki, tiul, koronki, kilka perełek i oczywiście kwiaty... Efekty poniżej.




....zapomniałam dodać, że obie kartki zostały spryskane obficie białym kredowym glimmer mistem. Wyglądają cudnie... jakby miały perłową poświatę. Ale ponieważ nie widać tego na zdjęciu, zostaje wam wierzyć mi na słowo:)




Prosto, ascetycznie niemal ale to jedne z moich ulubionych kartek:)

Materiały:
Prima - Printery - 8x8
Prima - Pixie Glen - Pyske Cuts
Prima - Pixie Glen - Cornwall
Prima - Ceylon - White Wedding
Glimmer Mist - Chalk - Chalk

Pozdrawiam ciepło:)...i bardzo dziękuję za wszystkie komentarze pod ostatnim postem:**

27 komentarzy:

Katrina pisze...

Bardzo eleganckie karteczki, przepiękne. :D

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Ojeju, jakie piękne! Dlaczego ja tak nie umiem, no dlaczego?

Lili pisze...

efekty powalają:)

Nowalinka pisze...

Wierzę, wierzę, jak zwykle cudnie i stylowo :)

coco.nut pisze...

poświatę z założenia trudno sfotografować ;) a kartki po prostu przecudne!!!

Alexandra pisze...

Ależ piękności stworzyłaś :) Napatrzeć się nie mogę :)

Anitasienudzi2 pisze...

CU-DO-WNE!

jola_zola pisze...

broda mnie boli bo mi szczęka opadła z zachwytu...
PRZEPIĘKNE...

Bea pisze...

Piękne! I na słowo wierzę, na prawdę szkoda, że te mgiełki tak ciężkie do złapania ;)

Asia pisze...

Są niezwykłe! Zachwycają prostotą...ale nie są takie "proste", jak zwykle detale zdobią i urzekają :) Pozdrawiam

noomiy pisze...

super!

Tusia Lech pisze...

Śliczności! :*

aaa pisze...

Cudowne!!!!!!!!!!!!!!

Malgodia pisze...

Mogę tylko wzdychać, prace cudowne!!!Patrzyłabym bez końca :)

Barbara pisze...

Piękna,taka nostalgiczna.A z Glimer Mistem wierzymy na słowo :)

Aida Domisiewicz pisze...

Przepiękne!!!

SentiMenti pisze...

idealna na ślub, delikatna, elegancka...

Guriana pisze...

Kochana, dobrałaś wszystko tak, że ślinie się przed monitorem!!:)))

Marija Shibanova pisze...

Bardzo piekne!!!!

Joanna Oborska pisze...

Powiem Ci, Betiku, ze dla mnie to jest najpiękniejsza rzecz, jaką do tj pory zrobiłaś. Mnie wmurowało! :)

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Zachwycające!!!
:*

Anonimowy pisze...

Its wonderful! What an adorable card!! 

Aleksja pisze...

piękne, eleganckie, niebanalne...
baaaardzo mi się podobają
pozdrawiam aleksja :)

Pet73 pisze...

This is stunning! So elegant and beautiful!

OriBella pisze...

Przepiękny komplet!!!:)

Rydia pisze...

Wow, niesamowite i takie magiczne dla mnie to mistrzostwo świata !

Magdalena Deberny pisze...

Przepiękne kartki!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...