piątek, 4 listopada 2011

Dziewczyny lubią brąz...

...a kiedy jeszcze obok jest niebieski- można prawie oszaleć:) Uwielbiam to połączenie kolorystyczne, dlatego z wielką radością sięgnęłam po kolekcję Romantic Melody Lemonade, a konkretnie po 3 papiery (02,08 i dodatki). Powstał z niej komplet: notes i kartka. Oczywiście nie mogłam się powstrzymać... jest dużo wycinania i darcia:)


Wciąż jestem pod wrażeniem małego wykrojnika guziczka, który dość długo przeleżał zanim zdecydowałam się go w końcu użyć... (widoczny jako środki kwiatów).



Wszystko 3D, oczywiście notes zdecydowanie mniej, w końcu ma pełnić funkcję użytkową...



Bardzo lubię ten komplet. Mam nadzieję, że i wam się spodoba:)


Pozdrawiam i dziękuję, że zostawiacie takie ciepłe promyki wpadając tu:*

31 komentarzy:

Unknown pisze...

uwielbiam jak mnie zaskakujesz swoimi pracami
wszystko takie dopracowane, zazdroszczę tej umiejętności

beata pisze...

Przepiękny komplet, bardzo mi się podoba!

Niebiesko_Oka pisze...

Uwielbiam u Ciebie styl vintage!
Świetnie łączysz "brudne" dodatki i szargania z delikatnymi koronkami :).
Piękny komplet :D.

noomiy pisze...

super! skąd ty masz czas na robienie tyyyylu śliczności!

Joanna Oborska pisze...

Śliczny! Ja też lubię ten zestaw kolorów:)

Ivy pisze...

Przecudny komplet :-) Kolory, papiery, dodatki są piękne i fantastycznie ze sobą skomponowane :-)))

Wanda pisze...

cudowny komplet wszystko do siebie pasuje:)pozdrawiam

ania pisze...

Piękny, niezwykle elegancki:)

Tusia Lech pisze...

Przepiękny jest! Jak wszystko, czego dotkniesz :) :*

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Cudny komplet!!!
:*

coco.nut pisze...

podoba się i to bardzo!!!

Rydia pisze...

Fantastyczny komplet tak jak i prace w poprzednich postach , tagowa pixi glen jest cudownie piękna , świąteczne bileciki bardzo szykowne,turkusy jak zwykle zachwycają urodą, a folder na CD z kartką totalnie mnie zauroczył !
Przepraszam ze tak za jednym razem komentuję tyle prac,ale jakoś muszę nadrobić zaległości ;)

justi pisze...

oj lubią brąz lubią Betiku...nawet kochają a to połączenie brązu z niebieskim w Twoim wykonaniu...jest powalające.
Coś cudnego. Już zazdroszczę tej szczęściarce, która taki cudny komplecik dostanie ;) Mniam...
Beauty!!!

Encza pisze...

Fantastyczny zestaw!!!

Magda pisze...

O_o woow, super! Rewelacyjny komplet!

Mimowolne Zauroczenia pisze...

Cudowny zestaw.
pozdrawiam
mz

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Fantastyczny komplet, wspaniałe wszystkie warstwy i ten klimat! Miodzio :)

Magdalena Przybytek pisze...

Mnie się podoba, bardzo

ściskam Beatko

Madi

Asia pisze...

Niezwykły i klimatyczny komplet... cudny na prezent... i te warstwy, zazdroszczę :)

KLAUDIA-GR. pisze...

Ach, jakie to piękne :)

Fabryka Spokoju pisze...

Jakie piękne... Dlaczego ja tak nie umiem?! Podziwiam...

cyga pisze...

Taki spokojny romantyzm. Pieknie komponujesz szczegóły.

kacperm200 pisze...

genialny komplecik :) w świetnych kolorach

Ajgacia pisze...

uroczy zestaw

Nowalinka pisze...

Cudnie ugryzłaś te papiery, świetne warstwy a całość piękna i stylowa :)

Unknown pisze...

Cudowny komplet !

maj. pisze...

Obłędny!!!!!!!!!!!

Barbara pisze...

Oj tak,połączenie kolorków jest fantastyczne!!! A Wykrojnik guziczkowy zdecydowanie niedoceniany:) ...taki mały a tak wiele z siebie daje :)

Guriana pisze...

cudne kolorki ..takie poranno- mgliste:))

Aleksja pisze...

przepięknie tworzysz, podziwiam wielce,
pozdrawiam aleksja

Pet73 pisze...

OMG, this really is something! So very, very beautiful! Your works truly is outstanding!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...