niedziela, 20 lutego 2011

Z perłami...

"Perły" to temat naszego kolejnego spotkania z cyklu:

Miałam w zamyśle coś innego przygotować w tym temacie (bardziej vintage), ale ponieważ w ubiegły piątek nieoczekiwanie straciłam łączność ze swoim komputerem i nie miałam możliwości drukowania (aż do wczoraj, kiedy to dostałam sformatowany już dysk) musiałam zmienić koncepcję i powstał taki oto komplecik. Z perełkami. Może nie w oszałamiającej ilości i nie prawdziwymi, ale jednak:) A ponieważ perły nieodłącznie kojarzą mi się z koronką postanowiłam i te umieścić w ich sąsiedztwie. Rezultat? Oceńcie same...



Sama kartka wydawała mi się skromna więc postanowiłam coś do niej dorobić. Drobiazg. Małe scrapuszko, którego matką pomysłodawczynią jest Agnieszka.


Mój notesik ma okładkę z bardzo sztywnej tektury więc wykorzystałam do jej zrobienia troszkę inny kursik. Dzięki niemu miejsca zgięć wyglądają równie atrakcyjnie co cała reszta:)


Teraz wystarczy w środku umocować nasz notesik z samoprzylepnymi karteczkami i ozdobić górę wg własnego uznania.


Ja często korzystam z tego kursu więc może komuś z was też się przyda jeśli go jeszcze nie znacie.

Materiały, których użyłam do zrobienia kompletu:
Glitz - Love Nest - Block, Glitz - Love Nest - Damask, Glitz - Love Nest - Paper Layers, Claudine Hellmuth - Farba Akrylowa - Blank Canvas - biały, Prima - kwiaty Athena - Aurora Pink, Prima - kwiaty Athena - Skylight, K&Company - Handmade - Lace Frames, Storyteller - półperełki- różowe, stempelek Primy z ptaszkiem


Zapraszam na blogi pozostałych dziewczyn z DT: Anai, Finn, Karoli, Mirabel, Tusi oraz Zielonookiej.

18 komentarzy:

Nowalinka pisze...

Mały zestaw, ale jakże piękny i dopieszczony Beatko :)

paulisia pisze...

sliczny zestawik!! wlasnie sobie zakupilam stempel z klatka;) jest cudny!

Brydzia pisze...

Cudny komplecik!!!

pyt.ka pisze...

przepiękny komplet!!! kartka rewelacyjna!:)

asica.p pisze...

ale sliczny komplet:)

Niebiesko_Oka pisze...

Komplecik pełen uroku!
Motyw klatki bardzo mi się podoba :).

Sasha pisze...

Such beautiful work! A gorgeous project! :>)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Prześliczny, harmonijny i dopieszczony komplecik :)

Elwira-k pisze...

Do powyższych zachwytów zachwycona się zapisuję!

Tusia Lech pisze...

Prześliczny komplecik - bardzo Betikowy :)

Unknown pisze...

Prześliczny !

Cartadea pisze...

super komplecik i super kursik!

anai pisze...

jak zawsze - z zachwytem patrzę na Twoje prace :)
i łezka mi się w oku zakręciła wręcz, bo "scrapuszka" to były jedne z moich scrapowych tworów :)

Agnieszka Arnold pisze...

Nie znacie i kiedyś napewno wypróbujecie:)

karitsa@ pisze...

Świetny pomysł z notesikiem. Ja dotąd się męczyłam i kombinowałam jak koń pod górę, żeby coś zrobić porządnego.
Już skorzystałam z Twojego pomysłu:
http://pobutach.blogspot.com/2011/02/wyzwania.html

Sasha pisze...

Hi Betik, I have something for you on my blog x

Joaśka pisze...

Wspaniały, Betikowy komplet :)
Z kursiku na pewno niebawem skorzystam :)

donka66 pisze...

Cudny komplet, uwielbiam klatkowe motywy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...