środa, 15 września 2010

Wspomnienie...

Kolejny scrap, który powstał... Tym razem w wersji sentymentalnej. To zdjęcie powstało 10 lat temu w dniu, kiedy "ja" każdego z nas zamieniliśmy na "my". Zdjęcie autorstwa Michała Prochaczka. Jak widać już po przejściach. Ramka, w której kiedyś było, zwyczajnie się zbiła i przy okazji w niektórych miejscach zmasakrowała fotografię. Dodatkowo przyżółkło w niektórych miejscach... Ale to jedno z moich ukochanych zdjęć i już dawno chciałam mu sprawić godną oprawę. Niestety, w swoich zbiorach nie miałam materiałów, które by mnie zadowalały. Aż do teraz, kiedy w moje ręce trafiła kolekcja Queen Bee Pink Paislee ze scrapków.pl. Pasuje idealnie i choć scrap jest raczej prosty, bardzo go lubię.


Choć scrap prosty to materiałów użyłam całe mnóstwo:) Mamy tu papiery: Bee Hive, Bees Wax, Bee Worker, Queen Bee, Honey Bee, przepiękną plisowaną tasiemkę w limonkowym kolorze, kartonowe elementy oraz jeden z cudnych ćwieków. Tusze, których użyłam to vintage photo oraz peeled paint.
Przyznam, że długo omijałam te papiery, ale odkąd je mam, wciąż zachodzę w głowę dlaczego...

20 komentarzy:

pyt.ka pisze...

przepiękna oprawa wspaniałej pamiątki. :) a ja osobiście szaleję za tymi papierami! swego czasu czaiłam się na nie w scrapcomie, a potem mi wykupili. ;) ale jak będzie okazja na pewno je kupię. Twoje prace z ich wykorzystaniem mnie w tym upewniły. ;)

Mellanka pisze...

Prześlicznie!

Nowalinka pisze...

Cudne zdjęcie a teraz w nowej oprawie prezentuje się wyjątkowo :))

Anonimowy pisze...

Jest śliczny :) Ma boski klimat!!

Berberis pisze...

Piękny!!!! śliczne kolorki, delikatne, klimatyczne - superrr!!

Anonimowy pisze...

wspaniały!!! piękna oprawa pięknego zdjęcia!!!! te Twoje Lo-sowe początki oszałamiają!!!

JaneB pisze...

Wyjątkowa chwila w wyjątkowej oprawie! Piękny!

Niebiesko_Oka pisze...

Wyjątkowe zdjęcie, świetnie komponuje się z tłem.
Bardzo romantycznie wyszło :).

Ewik21 pisze...

idealna kompozycja ....idę podziwiac dalej .**

Joanna Oborska pisze...

Papiery są śliczne i ja też długo nie zwracałam na nie uwagi. Zachęciły mnie, kiedy zobaczyłam jak wyglądają już przetworzone.
Twój scrap jest cudny i wcale nie taki prosty;) A fotka chyba na przejściach zyskała ( nie wiem jak przedtem wyglądała;)).

Agnieszka S. pisze...

Świetne zdjęcie, idealna oprawa dla niego. Nastrojowo, sentymentalnie...

SentiMenti pisze...

piękne zdjęcie i oprawa cudna :)
i te kolory...

Unknown pisze...

Beata w długich włosach ;-)
nono
scrap jak najbardziej klimatyczny
cudnie

Anna Zaprzelska pisze...

Ach i och... tylko tyle umiem wykrztusić - jesteś bardzo zdolną Babeczką:)

Malina pisze...

Piękne prace tworzysz! Oprawa dla tej pamiątkowej fotki cudna! Jestem pod wielkim wrażeniem!:)

RosaliaArt pisze...

delikatny i romantyczny - jesteś w nim cała ty :)

paulisia pisze...

sliczny jest!!bardzo delikatny i elegancki!

Mrouh pisze...

niewiele trzeba do takiego zdjęcia, ale trzeba umiejętnie, żeby nie zepsuć- Twoje zdjęcie zyskało godną oprawę.

Dorota pisze...

Śliczne zdjęcie i piękna oprawa. Mrouh ma rację - trzeba umiejętnie podejść do ozdabiania, bo można przesadzić z dodatkami i kolorami. Ty zrobiłaś wszystko idealnie!

Magda Łuczak Art pisze...

piękne zdjęcie u urocza oprawa!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...