czwartek, 5 listopada 2009

R... jak romanca, różowo itd...

Kilka dni temu stałam się posiadaczką nowych stempli i ćwieków ze scrap.com.pl. Bardzo chciałam je wypróbować i wbrew wszechobecnie panującej świątecznej produkcji na blogach skleciłam coś w innym klimacie... Kartka z przeznaczeniem dla osoby, która walczy z depresją (tą w poważniejszym wydaniu). Mam nadzieję, że razem z kilkoma słowami zachęcenia będzie stanowić mały promyk radości...
Zdjęcia są okropne, wiem, ale nie umiem zrobić innych, nijak nie wychodzi...






I środek...


I na koniec chciałam podziękować za miłe słowa jakie tutaj zostawiacie. Same wiecie jaką stanowią motywację do pracy:) Trzymajcie się ciepło na przekór pogodzie:))

15 komentarzy:

Monika Skrzypek pisze...

Piękna kartka :-)
A zdjęciami się nie przejmuj, Romanca jest w ogóle nie medialna ;-) Mnie wciaż wychodziła albo fioletowa, albo brązowa, albo nie-wiadomo-jaka ;-)
Pozdrawiam!

Dorota pisze...

Super kartka i...jaki środek dopracowany! Świetna całość!

Rybiooka pisze...

Bardzo gustownie Romanca to została wykorzystana.
Cudnie wręcz !!

Zielonooka pisze...

śliczna kartka, ech pieknie wykorzystalas papier, no i jaka dopracowana nawet srodeczek:))
sciskam:D

gulka pisze...

jest przepiękna i do tego to życzenie.. piękna

Mrouh pisze...

Uwielbiam kartki z niestandardowymi tekstami. Piękna, romanca wykorzystana bardzo zacnie:-)

Ilona Zbieg pisze...

ardzo ładna
i na pewno osoba obdarowywana ją doceni ....
bardzo mi sie podoba symbol ptaszka i klatki - odnosnie uwolnienia sie z depresji

Joanna Oborska pisze...

Kartka jest piękna i bardzo antydepresyjna.

Fioletowe poddasze pisze...

Kartka piękna, a cel jeszcze piękniejszy. Mam nadzieję, że się uda wywołać uśmiech.

PiAnka pisze...

Jak zwykle cudnie!!!
A u mnie pod wczorajszym wpisem coś na Ciebie czeka...:-)

SentiMenti pisze...

uwielbiam kartki z przesłaniem, ta jest piękna :)

Anna Zaprzelska pisze...

Przepiękna! I tak mocno wypasiona i w kolorach cudownych...

Beata pisze...

śliczna kartka i na pewno pomoże, choć na chwilkę:)

Anna Sulencka - Pompi pisze...

Śliczna ta kartka!

Ajgacia pisze...

i ja sie usmiechnelam, kiedy ja zobaczylam, praca swietna, sama posiadam ten zestaw stempli i jeszcze nie udalo mi sie ich wykorzystac, a sa cudne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...