czwartek, 19 marca 2009

Zaległości i nowości...

Nie pokazywałam jeszcze składaczka, który udało mi sie wylosować na ostatnim spotkaniu... To magiczna w klimacie i wykonaniu praca Jaśminowasi ... Cały czas nie mogę uwierzyć w swoje szczęście:) Bardzo się cieszę Asiu, że mam go u siebie:)



Zostałam też wyróżniona przez TYMONSYL nagrodą



Nie wiem, czym sobie zasłużyłam bo mój blog jeszcze pachnie świeżością, ale dziękuję bardzo:) Wedle zasad powinnam teraz nominować kolejne osoby do tej nagrody ale niestety, nie umiem zrobić selekcji więc dedykuję ją wszystkim zdolnym scraperkom:)

A na koniec mały albumik - prezent niespodziewajka dla moich znajomych:) Kiedy zobaczyłam te zdjęcia wiedziałam, że coś muszę z nimi zrobić. Czekały, czekały aż się doczekały wczorajszej nocnej, skromnej bo skromnej, ale oprawy. Po kliknięciu na zdjęcie można zobaczyć powiększenie:)











Pozdrawiam:))

12 komentarzy:

Unknown pisze...

no tak szczęściara z Ciebie ;-)
bardzo sprytny album, niby powtarzalność, a jednak każda kartka inna ;-)

gulka pisze...

świetnie dopasowałaś tło do desek pomostu :) bardzo mi się podoba ten albumik :)

Rybiooka pisze...

Oj piękny składak, piękny.
Zdjęcia znajomych faktycznie ciepłe...i warte umieszczenia w czymś szczególnym :)

Zielonooka pisze...

świetny albumik i gratuluję pięknego składaczka:)

Anonimowy pisze...

Albumik świetny!!!

Nowalinka pisze...

Piękne dostałaś (zazdraszczam szczerze :), ale też piękny albumik zrobiłas, sama kwintesencja, kolorystyka, dodatki konkretne i fotki fajne, zwłaszcza ostatnia :))

rudlis pisze...

Świetny albumik wykonałaś :)

A składaczka zazdraszczam-śliczny jest Jaśminowasi :)

RosaliaArt pisze...

składaczek już chwaliłam na spotkaniu - cudo ci się trafiło.. a album stworzyłaś rewelacyjny! czysty, przejrzysty i ciepły

Alina Anna pisze...

Doskonały albumik siostro!Ty wiesz!

nataly pisze...

zatkało mnie! po prostu mnie zatkało! album - marzenie. bo ja tak sobie myślę, że najprostsze jest najlepsze. :)

jaśminowasia pisze...

album jest cudowny, wzrusza mnie bardzooo

Fioletowe poddasze pisze...

Piękny ten album, ech!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...