czwartek, 9 grudnia 2010

W temacie świąt jeszcze...

Cieszę się , że spodobały Wam się moje „przaśne” kartki świąteczne:) Kontynuując zatem temat pokazuję kartki, które starałam się utrzymać w podobnym klimacie, do których wykorzystałam też stemple z Lemonade.
W pierwszej użyłam stempla z kolendą. Świetnie może służyć jako tło. Polecam:)



W kolejnej kartce udało mi się wkomponować zarówno bombkę, którą dla urozmaicenia pokryłam glossy accent jak i pasujący do charakteru całości napis.



Trzecia może odbiega troszkę klimatem od poprzedniczek ale ma element wspólny ze wszystkimi moimi kartkami- motyw gwiazdki:) No i piękny stempel.


Pozdrawiam:)

16 komentarzy:

Unknown pisze...

no jak zwykle pięknosciowe

Mrouh pisze...

cudowne są, takie przytulne, szczególnie ta ostatnia mi się podoba... przez nia czuję, że nei mogę sie obyć bez światecznego stempla z życzeniami... chyba czas na pierwsze zakupy w lemonade:-)

SentiMenti pisze...

Beatko, a kiedy dla odmiany zrobisz coś brzydkiego? nigdy, bo nie potrafisz, Twoje zdolne łapki tylko cudeńka potrafią zrobić :)

ps. dwa maile do Ciebie naskrobałam, proszę grzecznie o odpowiedź :)))

tulipanka pisze...

dalej pozostaję pod wrażeniem Twoich kartek... :D

Oliwiaen pisze...

Przepiękne kartki, co do sztuki :-))

Anabel pisze...

i tutaj też trochę powzdycham... do Twoich umiejętności :)

Asia pisze...

Fantastyczne! Jedyne w swoim rodzaju! Pozdrawiam

noomiy pisze...

Rozpieszczasz nas tymi cudami!! :) Są ... aż brak słów by je opisać! :)

cyga pisze...

kartki takie do serca

Karolina pisze...

Wszystkie są rewelacyjne!!

maj. pisze...

Niesamowity klimat! Piękne!!!

Rydia pisze...

Kartki są takie klimatyczne i takie jak lubię mrrrr

noa-lia pisze...

"Magiczne życzenia" wyszły ci baaardzo pięknie :-)

silence pisze...

Dalej świątecznie. Dalej przytulnie. Jak w domu.

Joanna Oborska pisze...

Trochę mnie tu, Betiku, nie było i proszę, całkowita zmiana stylu i klimatu. Mistrzowsko weszłaś w ten styl. Piękne kartki:)

Guriana pisze...

cudny świąteczny wysyp!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...