poniedziałek, 28 maja 2012

Pozlotowo...


W sobotę miałam okazję być na Południowym Zlocie Scrapowym w Cieszynie zorganizowanym przez Asicę. To był naprawdę fantastyczny czas i niesamowity relaks dla mnie. Spotkałam wiele znajomych twarzy, których dawno nie widziałam i poznałam niektóre z tych, które znałam tylko z sieci. Mój zwichrowany kręgosłup to odchorował (dopiero wieczorem zdałam sobie sprawę, że prawie cały dzień nie usiadłam) ale i tak warto było tam być!!

Na zlocie miałam okazję poprowadzić warsztaty, na których robiłyśmy notes i kartkę w romantycznym stylu. Pracowałyśmy z najnowszą, niezwykle romantyczną i pastelową kolekcją papierów Asicy. Ja przygotowałam z nich taki komplet:)

 
 ...i liczyłam na to, że spodoba się uczestniczkom i będą chciały zrobić coś w podobnym stylu.
Nie pomyliłam się:) Dziewczyny pracowały z wielkim zaangażowaniem...
 
Wykonały prześliczne komplety! I zajęło nam to tylko 2,5 godz:) Musicie mi uwierzyć na słowo, że zdjęcie (robione na szybko przez jedną z uczestniczek - ja nie miałam aparatu ze sobą) absolutnie nie oddaje ich rzeczywistego, dużo piękniejszego wyglądu. I uwaga, muszę to napisać... ostatnią pracę, z kartką  w kształcie serca, wykonała 10-letnia uczestniczka.



Dziewczyny... jeszcze raz Wam dziękuję za tak przyjemnie i efektywnie spędzony czas:) I za piękne prace...
Serce rośnie:)


Pozdrawiam:**

15 komentarzy:

Wanda pisze...

śliczne prace:)

Asia pisze...

Cudowny komplet!Cały Twój :)...i zazdroszczę kursu...z ochotą sama bym na takim się zjawiła i wykonała co nieco pod Twoim okiem :) Pozdrawiam

Unknown pisze...

Było super i bardzo miło nam było Cię osobiście poznać. Do miłego zobaczenia znów w realu:)

Ewik21 pisze...

Kochany Betczku !! mnie również było baaardzo miło poznać Cię nareszcie i porozmawiać w realu.Szkoda tylko ,że czas tak pędzi jak oszalały i nie dało się dłużej ((((. Następnym razem muszę ale to muszę koniecznie być na warsztatach ściskam serdecznie fanka Ewa ***
PS mam nadzieję ,że na warsztaty weszłaś wyluzowana i pewna siebie!!!

KOLOROWY ptak pisze...

piękny komplet!!!
kursowe również niesamowitej urody!
jakże żałuję, że nie miałam możliwości być na zlocie... :( może następnym razem...

hania739 pisze...

Wszystkie prace wyszły śliczne, grunt to doskonały instruktor :))

Mimowolne Zauroczenia pisze...

Cudowna inspiracja i piękne realizacje uczestniczek!
:*

Ludkasz pisze...

Śliczne prace powstały pod mistrzowskim okiem:)

ShoKa pisze...

Przepiękny komplet! Te Twoje różane prace są świetne! :)

Sandee Shanabrough pisze...

Gorgeous!!!!

Atina pisze...

Jeszcze raz Beatko tutaj podziękuję Ci za fachowe i bardzo profesjonalne prowadzenie warsztatów, za Twoja cierpliwość i świetne podejście do kursantów. Jestem zafascynowana i na pewno będę kontynuowała to zaczęłam pod Twoim okiem. Pozdrawiam Anita i zapraszam do siebie.
http://rozmaitosciuatiny.blogspot.com/

asica.p pisze...

cudnie:))))

Unknown pisze...

Przepiękne prace!!! Chyba właśnie zaczęłam żałować że nie zapisałam się na kurs.... Ale co się odwlecze... ;) Pozdrawiam i oczywiście podziwiam :)

OriBella pisze...

Komplet idealny, uwielbiam takie klimaty:) Mam nadzieję, że kiedyś i do Krakowa przyjedziesz:)

Танюша pisze...

Ах,как же это красиво!!! Спасибо за эту красоту!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...