środa, 2 maja 2012

Chciałam spróbować...

...czy potrafię zrobić coś w stylu, który bardzo mi się podoba i podziwiam u innych ale jakoś wydaje się "nie mój".
Okazją do wypróbowania uczyniłam najnowsze wyzwanie Lemonade, w którym Zielonooka zachęca nas do świętowania Dnia Matki. Przygotowałam LO z jednym ze zdjęć z moim synem z naszych wspólnych wakacji spędzonych w Kopanicy prawie 4 lata temu... jak ten czas pędzi... a wydaje się jakby to było wczoraj niemal...:) Ponieważ to scrap przypominający wakacje a za oknem wreszcie pojawiło się słońce, na które długo czekałam wymyśliłam sobie, że będzie to bardzo radosna twórczość (nie ma to jak samemu sobie rzucać kłody pod nogi:) Oto rezultat:
  
Mam nadzieję, że choć trochę udało się oddać wakacyjny klimat choć sfotografowanie żółtego koloru sprawiło mi ogromne trudności (w rzeczywistości jest i tak bardziej ciepły). Nie mam kompletnie doświadczenia z tą barwą ale mimo wszystkich niedoróbek efekt mnie zadowala:) Nie powiem, że zadanie należało do łatwych, bo tak nie było, ale podoba mi się na tyle, że może jeszcze kiedyś spróbuję.
Pozdrawiam serdecznie:))

13 komentarzy:

ArtMagda pisze...

letni wakacyjny klimat uchwyciłaś super, świetnie dobrałaś papierki,ta kratka czerwona i białe serwetki - extra!

uważam ze zawsze warto próbować czegoś nowego - świetnie sobie poradziłaś :)

Wanda pisze...

rewelacja:) przepiękny scrap jak najbardziej oddaje klimat letni:)

Berberis pisze...

świetnie oddałaś klimat wakacji, idealnie wpasowałas dodatki i kolorystykę :) SUPER!!! Warto poszukiwać i próbowac nowego :))

Unknown pisze...

so cute!!! love it!

asica.p pisze...

świetnie wyszedł:)

Barbara pisze...

Beatko,nie wiem do jakiego stylu dążyłaś ale wyszło świetnie...słonecznie,ciepło i rodzinnie,jak dla mnie bomba :)

Barbara pisze...

Beatko,nie wiem do jakiego stylu dążyłaś ale wyszło świetnie...słonecznie,ciepło i rodzinnie,jak dla mnie bomba :)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Chyba wiem, o jakim stylu mówisz ;) Moim zdanie udało Ci się od niego zbliżyć, a efekt jest naprawdę świetny :)

Niebiesko_Oka pisze...

Cudny scrap!
Słoneczny klimat oczywiście udało Ci się w nim zawrzeć :).

KLAUDIA-GR. pisze...

Wyszło cudnie :)

Dorota pisze...

Świetnie oddałaś wakacyjny klimat!
Super scrap :)

noomiy pisze...

jest świetny!
i właśnie podoba się mi w nim ta "rozwalitość" :)

Tusia Lech pisze...

Scrap wyszedł ci fantastycznie!!! Zdecydowanie czekam na więcej :) :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...