poniedziałek, 21 maja 2012

Recycling...

Przyszła kolej na moją propozycję w ramach cyklu: "Jak one scrapują". W dzisiejszym odcinku chcę was zachęcić do recyclingu.
To pudełeczko

powstało z tego

pozostałość po dwustronnej taśmie klejącej dostępnej w każdym markecie w dziale budowlanym)

Przygotowałam krótki kurs obrazkowy w jakich etapach powstawało moje pudełko, natomiast na blogu Scrapki.pl można sobie dodatkowo szczegółowo o całym procesie przeczytać
 
Do oprawy użyłam przecudnej urody papiery z kolekcji London Market Pink Paislee, które dodatkowo poprzecierałam białym gesso.

Cała góra ubrana jest w kwiatki, gazę i tekturowy zawijas a wszystko obficie spryskane białym glimmer mistem dzięki czemu pięknie się błyszczy.

Niebanalnym dodatkiem jest też sznurek bawełniany w naturalnym kolorze. Widać go na dolnej części pudełka (owinęłam kilka razy a potem przetarłam gesso) oraz luźno wplotłam go też w kompozycję kwiatową na wieczku.


Mam nadzieję, że spodobał wam się pomysł. Mnie wciąż niezmiennie zachwycają takie możliwości przemiany śmieci.
Pozdrawiam ciepło i słonecznie:))

22 komentarze:

ArtMagda pisze...

no i umarłam!!! przepiękne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

chanya13 pisze...

Przepiękne pudełeczko, cudowne papiery.

Mimowolne Zauroczenia pisze...

wspaniały pomysł!

Mimowolne Zauroczenia pisze...

i cudowne wykonanie :)
jestem zauroczona tym cudnym pudełeczkiem.

coco.nut pisze...

jestem ogromną zwolenniczką recyclingu i upcyclingu :) twój pomysł jest świetny, a oprawa pudełka po prostu przepiękna!!!

Asia pisze...

Cudeńko! Od razu widać że to Twoja robota :) Pięknie wszystko połączyłaś, wyszło bardzo klimatycznie :) Piękne!

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Hahaha, też w ten sam sposób użyłam rolki po zużytej taśmie w ubiegłym roku ;) One są jakby do tego stworzone :D
Prześliczne pudełeczko zrobiłaś, romantyczne i delikatne :)

Cat-arzyna pisze...

Wspaniała przemiana , rzeczy która mogla wylądować w koszu . Zjawiskowe pudełeczko ! Marzenie :)

asica.p pisze...

jest przepiekne!!!zachorowałam na nie straszliwie :)od wczoraj :P

asica.p pisze...

jest przepiekne!!!zachorowałam na nie straszliwie :)od wczoraj :P

Choco pisze...

Świetny pomysł! I jak cudownie wygląda. Z chęcią umieściłabym w takim pudełeczku swoje skarby :)

Choco pisze...

Świetny pomysł! I jak cudownie wygląda. Z chęcią umieściłabym w takim pudełeczku swoje skarby :)

Guriana pisze...

niesamowity recycling...cudo:))

Nowalinka pisze...

Ale cudne pudełko wyszło z tej rolki :)
Pomysłowe i piękne, Beatko :))

piedra preciosa pisze...

Jejku ale cudo!!!Pudełeczko jest niesamowite, mam nadzieję że nie obrazisz się jeśli też takie coś spróbuję zbudować?

Wanda pisze...

przepiękne pudełeczko:) czy ja także mogę skorzystać z Twojego pomysłu?

ania pisze...

Ależ piękne, pomysłowe i delikatne! Wspaniały kursik:))

Jowita pisze...

Wspaniale pudeleczko, swietny pomysl

Kasia pisze...

extra!

Lili pisze...

bomba sezonu!!!

jola_zola pisze...

bajka... słów brak.

Unknown pisze...

Wspaniały pomysł Beatko .I śliczny powstał prezencik.Bardzo sie cieszę ,że dzięki Tobie właśnie zaczęła się moja przygoda ze scrapem i że teraz juz sama będę mogła wykonać takie wspaniałe upominki dla znajomych . Pozdrawiam cie i ściskam serdecznie.Ania.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...