wtorek, 29 maja 2012

Pastelowo...

Jakiś czas temu w ramach DT. Scrapki.pl powstały kartki... Kartki bardzo mediowe ale tak mi jakoś w duszy zagrało wtedy:)

Papiery i tekturowe dodatki to kolekcja Anai "All I ever" 7 Dots Studio. Wciąż jestem pod wrażeniem, że tak pastelowe prace można zrobić z tej kolekcji... Na początku wydawało mi się, że to niemożliwe a każda praca, którą zrobiłam z tych papierów temu jednak przeczy:)
Pierwsza kartka jeszcze nieco zachowawcza choć nie brak jej białej akrylówki i mgiełek...



...w drugiej pojechałam na całego,  zahaczyłam nawet o brokat i chlapanie:)




Cieszę się, że chce mi się czasami spróbować nowego...
Mam nadzieję, że choć nieco inaczej niż zwykle to też wam się spodoba:)
Do następnego:)

Szczegółowy wykaz materiałów tu.

10 komentarzy:

Dorota pisze...

piękna!

Evgenia Petzer pisze...

adorable!

Wanda pisze...

przepiękna:)

rosaliaa pisze...

powinnaś się nazywać "pastelowa" :) są przepiękne

Елена Пономаренко (ЯГОДКА) pisze...

You are so talented and gifted! I just adore everything you do!!!

Nika pisze...

Piękne kolorki i cała kompozycja

OriBella pisze...

Jest w nich wszystko to co lubię:)

ZapraszaMY do stołu pisze...

Całość komponuje się wyjątkowo urokliwie. Kwintesencja delikatności i dodatkowo w pastelach.. tak jak lubię:) Pozdrawiam Asia

liszha pisze...

Totally in love with your work and I became a follower! Hooray for Google translator!
Greetings from Holland

Mimowolne Zauroczenia pisze...

Fantastyczne!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...