poniedziałek, 18 października 2010

Blog Hop Candy...

Chcesz wygrać kwiatową nagrodę? Pobaw się z nami w blog hop candy. Zasady są proste: zacznij swoją wycieczkę po blogach od sklepu scrapki.pl - fundatora nagrody. Odwiedzając zgodnie ze wskazówkami blogi, zbierasz słowa, z których powstanie hasło. Zostaw na każdym z nich swój komentarz - ślad po swojej obecności. Gdy zakończysz wędrówkę, wpisz na blogu sklepu scrapki.pl w komentarzach całe hasło. Jeśli będzie poprawne, weźmiesz udział w losowaniu kwiatowej nagrody.



Jeśli trafiłaś na mojego bloga w ramach blog hop candy, to następnym blogiem do odwiedzenia jest blog Finn. . Kolejne słowo do hasła to: KWIATY. Pamiętaj - zostaw swój komentarz pod tym postem"

Moja kwiatowa propozycja to kartka, na którą już od dawna miałam ochotę. W roli głównej wystąpił papier usiany mnóstwem kwiatów Prima Annalee Poetry oraz Prima Annalee Romance i oczywiście kwiatki. W dużych ilościach – jak na kwiatową pracę przystało.




Zapraszam do zabawy:)

131 komentarzy:

Tusia pisze...

Piękna karteczka Betik!

tengel27 pisze...

Niesamowita jest ta Twoja karteczka :) Dziękuję za drugą część hasła :)

Agata pisze...

Kolejne słowo zebrane, idę dalej! A karteczka - śliczna!

Moriony pisze...

Prześliczna, romantyczna kartka. Musze spróbować zrobić taką z wysypującymi się kwiatami :)

pinki_ak pisze...

karteczka urocza! a ja biegne po następne hasło!
pozdrawiam

Alexandra pisze...

Że lubię Twoje prace to już pisałam :) A dziś zbieram słowa, więc zmykam dalej :)

Barbara pisze...

niesamowita kartka,pięknie wyszło to "potarganie",skaczę dalej do Finn

Kayla pisze...

Pięknie wyszła karteczka!

funiaa pisze...

Piękności :) a ja skaczę dalej :)

nirshya.dwbh pisze...

Śliczna!!!

Oliwiaen pisze...

Przepiękna karteczka!!

SentiMenti pisze...

Beatko, Twoje kartki za każdym razem mnie powalają, są i-d-e-a-l-n-e :)
a spotkamy się na pewno :)))

Habka pisze...

Piękna kartka, bardzo romantyczna :)

Kasia pisze...

Urocza karteczka

brydzia58 pisze...

jak zawsze piękna i wysmakowana :)

Katarina pisze...

Śliczna karteczka!!! "Lecę" dalej po następne hasło :)

Gabcia pisze...

śliczna karteczka:))

Aluna pisze...

Bardzo lubię ten rodzaj kartek i jeszcze ta słodka zieleń... Pozdrawiam :)

asica.p pisze...

piękna kartka,takiej formy nie mam jeszcze w dorobku:)

Artnova24 pisze...

Jak zawsze urocza praca;))

anai pisze...

ja tak poza konkursem wpadłam powiedzieć, że kartka jest urocza.
i że szalenie podoba mi się połączenie tej kolorystyki z postarzeniami. brawo :)

Ewa pisze...

Karteczka mocno-kwiatowa. To lubię. Wygląda niewinnie tak :)
Pozdrawiam.

Aszczka pisze...

Kartka, jak zwykle... zachwycająca!

fejferek pisze...

piękna kartka :)

ach! pisze...

fajny bukiecik ;)

Anonimowy pisze...

aga730
piękna kartka :)

truskawkaM pisze...

śliczna kartka, ostatnio zrobiłam swoja pierwsza kartek w tej formie;)

PiAnka pisze...

beatko - wiesz, ze uwielbiam Twoje prace. Ta tez jest cudna!!!
I biegne dalej :-)

caro78-Pysia pisze...

Piękna kartka ;) te kwiatuszki są urocze.

jelonkaa pisze...

Zgłaszam się :o)

Natka pisze...

Prześliczna karteczka, cudne kwiaty!

Katrina pisze...

Cudna, delikatna karteczka.
Nabieram coraz większej ochoty na te kwiatki, które można wygrać. ;)

nayanka pisze...

Piękna kartka :) Idę dalej...

viva pisze...

przepiękna karteczka!!
skaczę dalej :-)

Galaxia pisze...

Piękna kartka!
Skaczemy dalej ;)

Karola Witczak pisze...

Beatko, wszystko, co tworzysz jest tak lekkie, romantyczne i słodkie, że chce się czerpać garściami te inspiracje! Piękna, pomysłowa kartka! :* Ściskam mocno!

IWA pisze...

Kwiatki jak żywe, wyglądają, jakby zaraz miały się rozrosnąć poza kartkę, jak na wiosennej pachnącej łące :-)

Zuza pisze...

Bardzo piękna.

renataa25 pisze...

Piekna praca, taka delikatna:))))

Teo pisze...

cudowna lekkość i romantycznosc


komentarz numer dwa;)
i lece dalej

Niezapominajka pisze...

Zapachniało wiosną, mmm! Śliczna, romantyczna kartka.
I ja też biegnę po następne hasełko;)

jostek pisze...

Piękna, bardzo piękna kartka :)

Karmeleiro pisze...

piękna kartka, poszarpane brzegi i bukiet kwiatów - cudo!

magda.matraszek pisze...

BAWIE SIE I JA :)

agi_78 pisze...

Kartka prześliczna :) Idę szukac nastepnej czesci hasla :)

samara84 pisze...

piękna kartka, cudownie delikatna

finnabair pisze...

Kartka godna mistrza. Niesamowita w każdym calu!!!

piekielna_owca pisze...

śliczna bogata karteczka skacze dalej :D

zabajona pisze...

karteczka zdecydowanie w moim stylu!! po prostu śliczna!! słowo nr 2 :) pozdrawiam!!

Ewa pisze...

Super:) Idę dalej:)

Izzie pisze...

Jestem też tutaj :)

Ingrid pisze...

Karteczka prześliczna, zabieram słowo nr2 :)
Pozdrawiam

KOLOROWY ptak pisze...

Delikatna i puszysta :) Aż chciałoby się zerwać te śliczne kwiatuszki! Kolorystyka niezwykle przyjemna, uspakajająca :)

Pasjoneria pisze...

Świetnie poniszczona, wpadły mi w oko idealnie dobrane kolorystycznie kwiatki szydełkowe .

Zussska pisze...

Rym cym cy, kotki trzy.

Enthia pisze...

Bardzo elegancka. :)

Molly pisze...

cudna kartka, warta zliftowania ;))

Guriana pisze...

oj Kochana...ta karteczka jest niesamowita!!:))
uwielbiam Twoje kartki!!:))

Gonek pisze...

Byłam, zachwyciłam się, słowo zapisałam.

jolutka123 pisze...

Piękna karteczka, jestem pod wrażeniem !!!

JASPISOWA pisze...

Baza zaklepana! Lecę dalej... ;).

Pozdrawiam!

barbaratoja pisze...

Śliczne, delikatne, pastelowe kwiaty... piękna kartka.

Pompi pisze...

Prześliczna, optymistyczna kartka! cudeńko :)

niebieskości pisze...

Najpiękniejsze kwiaty ...są na blogach scraperek ;)

MALOWANY IMBRYCZEK pisze...

Super! Mam 2 hasło :D Lecę dalej. A kartka cudna!

Anonimowy pisze...

Ewa
Piękna kolorystyka,taka wiosenna.
wbrew temu co za oknem.

Wiśnia pisze...

cudna kartka, hop drugie zaliczone

Berberis pisze...

Twoja kartka jest cudnie postarzona, pełna elegancji i świeżości - bardzo mi się podoba!

Poza tym zaliczyłam drugi hop-skok :)

Kasia G. pisze...

śliczna karteczka...iście wiosenna :)(szkoda, że tak zimno za oknem...)

Huma pisze...

Zachwycająca kwiatowa kartka, super!!!:)

Madzik pisze...

Cudna karteczka ;o)

pyzaczu pisze...

cudna kartka! bawię się i ja :)

justyśka pisze...

super zabawa

Rybiooka pisze...

No to hop

Gosia pisze...

Piękna kartka!!!!
Hop :)

Anonimowy pisze...

śliczna kartka!

Urszula pisze...

bardzo mi się podoba ta karteczka

shiraja pisze...

cudna jest :)

Daria tworzy pisze...

Wow piękna ta Twoja karteczka a zabawa przednia :)

Ewik21 pisze...

chociaz bez różyczek karteczka piękna **

Magi pisze...

Super kartka :) Lecę dalej ;)

dagala pisze...

śliczna karteczka. kolor kwiatów niesamowity. pozdrawiam ciepło:)

Letike pisze...

Karteczka po prostu piękna!

AURELIA pisze...

Piękna kompozycja :)

hania739 pisze...

Bardzo elegancka i śliczna karteczka :))

Brises pisze...

Ależ tu u Ciebie kwitnie!!!

rafija pisze...

o! tatuażu nie ma, ale są "kwiaty w rozdaciu" :)
bardzo wdzięczna kartka:)
ciekawe co u Finn...
pozdrawiam ciepło:)

malflu pisze...

Piękna

Pasja Kati pisze...

Jejku, jaka piękna. Taka delikatna. Uwielbiam takie.
Pozdrawiam

izunika pisze...

Jak zwykle piękna

Olga_art pisze...

Very beautiful, sweet card! Thank you for the second part of the password)))

edyta350 pisze...

Cudna, śliczne kolory.

Merrymaking pisze...

Cudnie delikatny ten składaczek. Uwielbiam prace w takich przybrudzonych kolorach :)

Karola pisze...

Piękna karteczka :)

joyanna pisze...

Poczułam się jak w pełni lata, tyle tego kwiecia :)

calinka pisze...

Piękna karteczka i dzięki za kolejne słowo

ewkaka19 pisze...

Śliczna karteczka =)

Kamilcia_W pisze...

Piękna kartka. Dziękuję za kolejne słowo i pozdrawiam ;)

Anna pisze...

Przepiękna ta kartka! Czy mogłabym kiedyś spapugować? :)

Pejtoon pisze...

Karteczka śliczna! I to bardzo :)

ważka pisze...

Kwiatki i ich wykorzystanie coraz bardziej mnie zachwyca.
Biegnę do kolejnego bloga- zabawa świetna

Bajjka pisze...

cuuuuudna kartka!!!

Alosha pisze...

Super zabawa-nie mogłam jej ominąć :).
Śliczna karteczka.
Cudna kompozycja i wykonanie. Jedyne, co mi przeszkadza (odrobinkę), to zielone środki kwiatków.

Pozdrawiam!

Laila pisze...

kartka jak zwykle mistrzowska:)))
a zabawa zachęcająca:)

AgnieszkaMD pisze...

Kartka jest przepiękna :).
To mam już drugie słowo :).

dorbry pisze...

Karteczka powala na kolana... Bardzo, bardzo ładna

OriBella pisze...

Uwielbiam taki styl, przepiękna karteczka:)))

pijana_wiatrem pisze...

Cudna :) Co to są za kwiatki w tym wywijanym?

Samborka pisze...

To jest naprawdę perfekcyjna kartka pod każdym wzgledem.

Mona pisze...

Fantastyczna kartka!

marianna pisze...

super kartka

G-a pisze...

śliczna kartka!

hela-maria pipień [sadowska] pisze...

Niezwykle piekne polączenie kilku technik. Piekna praca.

żyrafka pisze...

Śliczna kartka:)

Colorina pisze...

zachwycasz jak zawsze:))pozdrawiam serdecznie:))

Kardamonowa pisze...

Piękna praca!

Nitka pisze...

Bardzo stonowane i spokojne dziełko, bardzo takie lubię. Super.

fusiafscrapping pisze...

Karteczka jest obłędna! Śliczna po prostu.

Izoldka17 pisze...

Śliczna kartka :)
Hop - do następnego bloga :)
Pozdrawiam,
http://kreatywnykacik.blox.pl/html

Sija pisze...

Coraz bardziej intrygują mnie kartki, które można postawić. Muszę kiedyś wreszcie spróbować swoich sił :)

Asiiad pisze...

Przesliczna kartka :)

helksa pisze...

To i ja ustawiam się w kolejce :).

E L A s t y c z n a pisze...

Ale ładnie te kwiatki wychodzą ;)
Pozdrawiam :)

Anae pisze...

super

Joasia* pisze...

Piękna kartka..

Cookie pisze...

hop :)
pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Ładne kwiatki tu wyrosły...

Anita

edit pisze...

Wszystkie twoje prace są genialne, świetnie łączysz kolory i materiały ze sobą, lubię szczególnie twój styl:)

Niebiesko_Oka pisze...

Cudnościowa kartka!!!
Lekka i przecudne ukwiecona :).

Akvarel pisze...

BETIK, спасибо! У Вас очень красивые открытки! Вдохновение ищу у Вас! Сделала открытку по Вашему скетчу: http://akvarel-cards.blogspot.com/2011/10/blog-post_09.html Надеюсь, вы не возражаете? Творческих успехов!

Akvarel pisze...

BETIK, dziękujemy! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...