poniedziałek, 18 października 2010

Blog Hop Candy...

Chcesz wygrać kwiatową nagrodę? Pobaw się z nami w blog hop candy. Zasady są proste: zacznij swoją wycieczkę po blogach od sklepu scrapki.pl - fundatora nagrody. Odwiedzając zgodnie ze wskazówkami blogi, zbierasz słowa, z których powstanie hasło. Zostaw na każdym z nich swój komentarz - ślad po swojej obecności. Gdy zakończysz wędrówkę, wpisz na blogu sklepu scrapki.pl w komentarzach całe hasło. Jeśli będzie poprawne, weźmiesz udział w losowaniu kwiatowej nagrody.



Jeśli trafiłaś na mojego bloga w ramach blog hop candy, to następnym blogiem do odwiedzenia jest blog Finn. . Kolejne słowo do hasła to: KWIATY. Pamiętaj - zostaw swój komentarz pod tym postem"

Moja kwiatowa propozycja to kartka, na którą już od dawna miałam ochotę. W roli głównej wystąpił papier usiany mnóstwem kwiatów Prima Annalee Poetry oraz Prima Annalee Romance i oczywiście kwiatki. W dużych ilościach – jak na kwiatową pracę przystało.




Zapraszam do zabawy:)

131 komentarzy:

Tusia Lech pisze...

Piękna karteczka Betik!

Dawid Trzepizor pisze...

Niesamowita jest ta Twoja karteczka :) Dziękuję za drugą część hasła :)

Agata Travelling backpack pisze...

Kolejne słowo zebrane, idę dalej! A karteczka - śliczna!

Ania Komenda pisze...

Prześliczna, romantyczna kartka. Musze spróbować zrobić taką z wysypującymi się kwiatami :)

pinki_ak pisze...

karteczka urocza! a ja biegne po następne hasło!
pozdrawiam

Alexandra pisze...

Że lubię Twoje prace to już pisałam :) A dziś zbieram słowa, więc zmykam dalej :)

Barbara pisze...

niesamowita kartka,pięknie wyszło to "potarganie",skaczę dalej do Finn

Kayla pisze...

Pięknie wyszła karteczka!

Funiaa pisze...

Piękności :) a ja skaczę dalej :)

nirshya.dwbh pisze...

Śliczna!!!

Oliwiaen pisze...

Przepiękna karteczka!!

SentiMenti pisze...

Beatko, Twoje kartki za każdym razem mnie powalają, są i-d-e-a-l-n-e :)
a spotkamy się na pewno :)))

Habka pisze...

Piękna kartka, bardzo romantyczna :)

Kasia pisze...

Urocza karteczka

brydzia58 pisze...

jak zawsze piękna i wysmakowana :)

Katarina pisze...

Śliczna karteczka!!! "Lecę" dalej po następne hasło :)

Anonimowy pisze...

śliczna karteczka:))

Aluna pisze...

Bardzo lubię ten rodzaj kartek i jeszcze ta słodka zieleń... Pozdrawiam :)

asica.p pisze...

piękna kartka,takiej formy nie mam jeszcze w dorobku:)

Artnova pisze...

Jak zawsze urocza praca;))

anai pisze...

ja tak poza konkursem wpadłam powiedzieć, że kartka jest urocza.
i że szalenie podoba mi się połączenie tej kolorystyki z postarzeniami. brawo :)

Ewa pisze...

Karteczka mocno-kwiatowa. To lubię. Wygląda niewinnie tak :)
Pozdrawiam.

Aszczka pisze...

Kartka, jak zwykle... zachwycająca!

fejferek pisze...

piękna kartka :)

ach! pisze...

fajny bukiecik ;)

Anonimowy pisze...

aga730
piękna kartka :)

truskawkaM pisze...

śliczna kartka, ostatnio zrobiłam swoja pierwsza kartek w tej formie;)

PiAnka pisze...

beatko - wiesz, ze uwielbiam Twoje prace. Ta tez jest cudna!!!
I biegne dalej :-)

Caro-ART pisze...

Piękna kartka ;) te kwiatuszki są urocze.

jelonkaa - Ilona Wolnik pisze...

Zgłaszam się :o)

Natka pisze...

Prześliczna karteczka, cudne kwiaty!

Katrina pisze...

Cudna, delikatna karteczka.
Nabieram coraz większej ochoty na te kwiatki, które można wygrać. ;)

nayanka pisze...

Piękna kartka :) Idę dalej...

madebyviva pisze...

przepiękna karteczka!!
skaczę dalej :-)

Monika Januszewska-Rosik pisze...

Piękna kartka!
Skaczemy dalej ;)

Karola Witczak pisze...

Beatko, wszystko, co tworzysz jest tak lekkie, romantyczne i słodkie, że chce się czerpać garściami te inspiracje! Piękna, pomysłowa kartka! :* Ściskam mocno!

IWA pisze...

Kwiatki jak żywe, wyglądają, jakby zaraz miały się rozrosnąć poza kartkę, jak na wiosennej pachnącej łące :-)

Zuza pisze...

Bardzo piękna.

renataa25 pisze...

Piekna praca, taka delikatna:))))

Ilona Zbieg pisze...

cudowna lekkość i romantycznosc


komentarz numer dwa;)
i lece dalej

Niezapominajka pisze...

Zapachniało wiosną, mmm! Śliczna, romantyczna kartka.
I ja też biegnę po następne hasełko;)

jostek pisze...

Piękna, bardzo piękna kartka :)

Karmeleiro pisze...

piękna kartka, poszarpane brzegi i bukiet kwiatów - cudo!

ArtMagda pisze...

BAWIE SIE I JA :)

agi_78 pisze...

Kartka prześliczna :) Idę szukac nastepnej czesci hasla :)

MeridaZielona w Krainie Książek pisze...

piękna kartka, cudownie delikatna

finnabair pisze...

Kartka godna mistrza. Niesamowita w każdym calu!!!

Olga Heldwein pisze...

śliczna bogata karteczka skacze dalej :D

zabajona pisze...

karteczka zdecydowanie w moim stylu!! po prostu śliczna!! słowo nr 2 :) pozdrawiam!!

Ewa pisze...

Super:) Idę dalej:)

Izzie pisze...

Jestem też tutaj :)

Ingrid pisze...

Karteczka prześliczna, zabieram słowo nr2 :)
Pozdrawiam

KOLOROWY ptak pisze...

Delikatna i puszysta :) Aż chciałoby się zerwać te śliczne kwiatuszki! Kolorystyka niezwykle przyjemna, uspakajająca :)

Pasjoneria pisze...

Świetnie poniszczona, wpadły mi w oko idealnie dobrane kolorystycznie kwiatki szydełkowe .

Zussska pisze...

Rym cym cy, kotki trzy.

Enthia pisze...

Bardzo elegancka. :)

Molly pisze...

cudna kartka, warta zliftowania ;))

Guriana pisze...

oj Kochana...ta karteczka jest niesamowita!!:))
uwielbiam Twoje kartki!!:))

Gonek pisze...

Byłam, zachwyciłam się, słowo zapisałam.

jolutka123 pisze...

Piękna karteczka, jestem pod wrażeniem !!!

JASPISOWA pisze...

Baza zaklepana! Lecę dalej... ;).

Pozdrawiam!

barbaratoja pisze...

Śliczne, delikatne, pastelowe kwiaty... piękna kartka.

Anna Sulencka - Pompi pisze...

Prześliczna, optymistyczna kartka! cudeńko :)

Agnieszka C. pisze...

Najpiękniejsze kwiaty ...są na blogach scraperek ;)

Unknown pisze...

Super! Mam 2 hasło :D Lecę dalej. A kartka cudna!

Anonimowy pisze...

Ewa
Piękna kolorystyka,taka wiosenna.
wbrew temu co za oknem.

Wiśnia pisze...

cudna kartka, hop drugie zaliczone

Berberis pisze...

Twoja kartka jest cudnie postarzona, pełna elegancji i świeżości - bardzo mi się podoba!

Poza tym zaliczyłam drugi hop-skok :)

Kasia G. pisze...

śliczna karteczka...iście wiosenna :)(szkoda, że tak zimno za oknem...)

Huma pisze...

Zachwycająca kwiatowa kartka, super!!!:)

Unknown pisze...

Cudna karteczka ;o)

pyzaczu pisze...

cudna kartka! bawię się i ja :)

justi pisze...

super zabawa

Rybiooka pisze...

No to hop

Gosia pisze...

Piękna kartka!!!!
Hop :)

Anonimowy pisze...

śliczna kartka!

Unknown pisze...

bardzo mi się podoba ta karteczka

shiraja pisze...

cudna jest :)

Daria tworzy pisze...

Wow piękna ta Twoja karteczka a zabawa przednia :)

Ewik21 pisze...

chociaz bez różyczek karteczka piękna **

Magi pisze...

Super kartka :) Lecę dalej ;)

dagala pisze...

śliczna karteczka. kolor kwiatów niesamowity. pozdrawiam ciepło:)

Letike pisze...

Karteczka po prostu piękna!

Aurelia pisze...

Piękna kompozycja :)

hania739 pisze...

Bardzo elegancka i śliczna karteczka :))

Anna Zaprzelska pisze...

Ależ tu u Ciebie kwitnie!!!

rafija pisze...

o! tatuażu nie ma, ale są "kwiaty w rozdaciu" :)
bardzo wdzięczna kartka:)
ciekawe co u Finn...
pozdrawiam ciepło:)

malflu pisze...

Piękna

Unknown pisze...

Jejku, jaka piękna. Taka delikatna. Uwielbiam takie.
Pozdrawiam

izunika pisze...

Jak zwykle piękna

Olga pisze...

Very beautiful, sweet card! Thank you for the second part of the password)))

Edyta pisze...

Cudna, śliczne kolory.

Merrymaking pisze...

Cudnie delikatny ten składaczek. Uwielbiam prace w takich przybrudzonych kolorach :)

Karola pisze...

Piękna karteczka :)

joyanna pisze...

Poczułam się jak w pełni lata, tyle tego kwiecia :)

calinka pisze...

Piękna karteczka i dzięki za kolejne słowo

ewkaka19 pisze...

Śliczna karteczka =)

Kamilcia_W pisze...

Piękna kartka. Dziękuję za kolejne słowo i pozdrawiam ;)

Fabryka Spokoju pisze...

Przepiękna ta kartka! Czy mogłabym kiedyś spapugować? :)

Anonimowy pisze...

Karteczka śliczna! I to bardzo :)

ważka pisze...

Kwiatki i ich wykorzystanie coraz bardziej mnie zachwyca.
Biegnę do kolejnego bloga- zabawa świetna

Karolina Bajek pisze...

cuuuuudna kartka!!!

Alosha pisze...

Super zabawa-nie mogłam jej ominąć :).
Śliczna karteczka.
Cudna kompozycja i wykonanie. Jedyne, co mi przeszkadza (odrobinkę), to zielone środki kwiatków.

Pozdrawiam!

Anonimowy pisze...

kartka jak zwykle mistrzowska:)))
a zabawa zachęcająca:)

raeszka pisze...

Kartka jest przepiękna :).
To mam już drugie słowo :).

dorbry pisze...

Karteczka powala na kolana... Bardzo, bardzo ładna

OriBella pisze...

Uwielbiam taki styl, przepiękna karteczka:)))

pijana_wiatrem pisze...

Cudna :) Co to są za kwiatki w tym wywijanym?

Samborka pisze...

To jest naprawdę perfekcyjna kartka pod każdym wzgledem.

Mona pisze...

Fantastyczna kartka!

Paulana pisze...

super kartka

G-a pisze...

śliczna kartka!

hela-maria pipień [sadowska] pisze...

Niezwykle piekne polączenie kilku technik. Piekna praca.

Żyrafka pisze...

Śliczna kartka:)

Colorina pisze...

zachwycasz jak zawsze:))pozdrawiam serdecznie:))

Kardamonowa pisze...

Piękna praca!

Nitka pisze...

Bardzo stonowane i spokojne dziełko, bardzo takie lubię. Super.

fusiafscrapping pisze...

Karteczka jest obłędna! Śliczna po prostu.

Izoldka17 pisze...

Śliczna kartka :)
Hop - do następnego bloga :)
Pozdrawiam,
http://kreatywnykacik.blox.pl/html

Sija pisze...

Coraz bardziej intrygują mnie kartki, które można postawić. Muszę kiedyś wreszcie spróbować swoich sił :)

Asiiad pisze...

Przesliczna kartka :)

helksa pisze...

To i ja ustawiam się w kolejce :).

E L A s t y c z n a pisze...

Ale ładnie te kwiatki wychodzą ;)
Pozdrawiam :)

Anae pisze...

super

Joasia* pisze...

Piękna kartka..

Cookie pisze...

hop :)
pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Ładne kwiatki tu wyrosły...

Anita

edit pisze...

Wszystkie twoje prace są genialne, świetnie łączysz kolory i materiały ze sobą, lubię szczególnie twój styl:)

Niebiesko_Oka pisze...

Cudnościowa kartka!!!
Lekka i przecudne ukwiecona :).

Akvarel pisze...

BETIK, спасибо! У Вас очень красивые открытки! Вдохновение ищу у Вас! Сделала открытку по Вашему скетчу: http://akvarel-cards.blogspot.com/2011/10/blog-post_09.html Надеюсь, вы не возражаете? Творческих успехов!

Akvarel pisze...

BETIK, dziękujemy! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...