piątek, 24 czerwca 2011

Na szybko...

Ostatni czas był dla mnie bardzo pracowity więc nie na wszystko starczyło mi tyle czasu ile bym chciała. Moje dzisiejsze kartki przygotowane w całości z materiałów Lemonade są z pewnością z tych, które można zrobić w miarę szybko. Więcej szczegółów można przeczytać tutaj.





Kartka koszulowa była przygotowywana na #21 wyzwanie Lemonade, gdzie tematem przewodnim jest praca na Dzień Taty. Wyzwanie trwa do 30.06 więc macie jeszcze trochę czasu...:)



To wszystko na dziś. Powoli zaczynam zwalniać tempo i mam nadzieję, że lada dzień uda mi się poodwiedzać wasze blogi i nadrobić zaległości jakie się nazbierały. Rzadko bywałam gdziekolwiek ostatnio, Tym bardziej dziękuję za każde cenne słowo jakie tu zostawiacie:)

10 komentarzy:

Oliwiaen pisze...

Kartka koszulowo-kamizelkowa budzi mój szczery podziw! Wygląda świetnie :-)
A tej "szybkiej" kartki na pewno nie zrobiłabym szybko :-)

Unknown pisze...

Obie są cudne !

Tusia Lech pisze...

Ta pierwsza ogromnie mi się podoba! Fantastyczne zestawienie kolorów.

Anonimowy pisze...

Karteczki kapitalnie się prezentują =]

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Pierwsza pięknie bogata, a druga w świetnej formie, którą wspaniale podkreślają paseczki :)

Barbara pisze...

druga kartka jest cudna...te guziki z ćwieków..i jaki modny deseń koszuli ;)

Anna Zaprzelska pisze...

Kartka koszulowa jest nieziemsko elegancka!!!

Zuza pisze...

pierwsza jest genialna :):)

Koczes pisze...

hehe:) na szybko powiadasz? to ciekawe co wychodzi jak robisz wolniej:) piękna ta pierwsza karteczka:) buziole, Koczes

Ineke Original pisze...

Fantastic! Well done.
greetings from Holland,
Ineke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...