wtorek, 10 sierpnia 2010

Albumy...

Okazało się, że moje zdjęcia nie są doskonałe, ale mam nadzieję, że co nieco można zobaczyć. Albumy wyszły grubaśne. W środku pełno schowków, książeczek i harmonijek, w które wkładałam zdjęcia tak, aby zmieścić ich 58 a nie sprawić uczucia ciężkości. Wielką pomocą były dla mnie albumy Agnieszki, którymi się inspirowałam. Cały album jest wielkości 21x30cm. To chyba mój debiut albumowy w tym rozmiarze. Ale do rzeczy...
Zdjęcia niestety w takiej formie, bo gdybym chciała pokazać każdą stronę osobno, nie wiem jak długo musielibyście oglądać:) Powiększoną formę można obejrzeć po kliknięciu na zdjęcie.
Tak ogólnie...



...i szczegółowo









W drugim były nieznaczne zmiany...




Dalej strony podobne jak w pierwszym albumie.
...i kilka schowków z bliska:






Mam nadzieję, że udało się dotrwać do końca przynajmniej niektórym:)
...i że wasza ciekawość chociaż częściowo została zaspokojona.

43 komentarze:

Mellanka pisze...

Piękne są :)

carol31 pisze...

wonderful album
kisses

jola_zola pisze...

cudo, a ile to pracy!!!
szczerze podziwiam...

Wiedzma60 pisze...

Przyniesiesz zmacac na spotkanie? Please!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ingrid pisze...

nic dodać nic ująć :) PIĘKNE!!!
pozdrawiam

Лань pisze...

так много работы! и такая красота получилась! браво!

SentiMenti pisze...

są idealne, zachwycam się :)

agnieszka pisze...

ile tutaj sie dzieje O.o aż żal, z nie można podotykać ;)
kolorytyka tez baaaaardzo mi sie podoba

Mirabelka pisze...

genialne!!!
ciekawie opowiadają historię tej pary. Z przyjemnością obejrzałam.

tyle detali, wiele się dzieje, a jednak zdjęcia nie giną wśród ozdób.Super Ci się udały te albumy!!!

Alexandra pisze...

Jestem pod wrażeniem :) Cudowny album :) Aż by się chciało pomacać :) Ach..piękny :D

Edzia pisze...

nie mam słów - takie tu wszystko piękne:)

Nowalinka pisze...

Wow, ale wypas, wiedziałam, napracowałaś się nieźle, efekt piękny, zazdraszczam takich albumów ! :)

Joanna Oborska pisze...

Album robi ogromne wrażenie! Piękny, ale niestety, strasznie pracochłonny. Tym bardziej podziwiam:)

JaneB pisze...

Przepiękne! Zazdroszczę właścicielom!!!

PiAnka pisze...

Beatko - cuda, cuda! Jak zwykle padam z zachwytu :-)

Monika Skrzypek pisze...

Veto!
Ja się nie zgadzam!
Dlaczego w okrojonej wersji?? ;-P
Ja chcę zobaczyć WSZYSTKO!
Betik, pięknie jest, no i... 58 zdjęć?!? Chylę czoła. Wielka piękna praca:-)

Unknown pisze...

Świetny! Tyle szczegółów, detali, cudnych pomysłów, super!

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Przecudny!!
Świetne kolory, szczegóły, schowki!!
Dopracowałaś go niemożliwie!

rosaliaa pisze...

no kochana, asia będzie zaskoczona, jakie są piękne, o ile już nie padła z zachwytu :P

byłam tego pewna! świetna robota

Asia pisze...

Rewelacyjny album, aż sama zachciałam taki mieć :) Piękna i precyzyjna robota - podziwiam, jak zawsze :)

Elena Litvinova pisze...

great album! very nice and gently turned

JaMajka pisze...

Przepiękny album, cudne dodatki, uwielbiam takie schowki, kopertki, mniejsze karty z niespodzianką :) Cudeńko!!!!

Zuza pisze...

uwielbiam oglądać albumy. te dopracowanie każdej strony, każdego zdjęcia... to mnie urzeka :)

coco.nut pisze...

przepiękne albumy!!! podziwiam pracowitość i dopracowanie całości, piękne kolory, dodatki i w ogóle - cudna harmonijna całość!!!

Guriana pisze...

no kochana..powaliłaś mnie na kolanka!!...nie sposób tego ogarnąc na raz...nawet dwa...chyba wrócę po raz trzeci:))
chylę czoła, bo wiem ile wysiłku taki moloch kosztuje:)
pozdrawiam cieplutko:))

Magdalena Przybytek pisze...

Piękne, bardzo bogate, wykonane ze smakiem, pełne cudnych detali, eksponujących zdjęcia !

Podziwiam i pozdrawiam

UHK Gallery pisze...

O matko jaki śliczny!!!!
Podziwiam Was za tą mnogość dodatków - je jestem leń taki, że byle juz skończyc a tu taka dłubanina - ale za to jaki efekt!!!!!!!!!!!!
Chylę czółko!!!!

Anonimowy pisze...

podziwiam!!!! ja zaczęłam na początku mojej przygody trzy albumy i nie mogę skończyć:( wspaniałosci!!!

inka pisze...

łoooch,ale smaczne grubaski!mam nadzieję zmacać je w realu :)

Anna Sulencka - Pompi pisze...

Rewelacyjne albumy!

Pastila pisze...

Wonderfull work!

anaela pisze...

Ależ musiało Cię to pracy kosztować :)
Podziwiam zawsze Twoje kartki za to, że również w środku są takie dopieszczone :)

Kamila pisze...

absolutnie rewelacyjny !!! tyle smaczkow, detali, schowków i drobiazgów - cudo !!!

vena7 pisze...

fantastyczny albumik

pyt.ka pisze...

przepiękne. :) i chyba bardzo pracochłonne. efekt końcowy powalający.:)

lin_ka1 pisze...

Betik ... album je3st fantastyczny. To jest to . Klimatycznie, ciekawie, sentymentalnie a i lekko drapieżnie , tak jak przystało na nową staroć. Dla mnie bomba.

noa-lia pisze...

Świetna robota.. bardzo się napracowałaś..ale warto było..efekt powala na kolana.Pozdrówka!

Niebiesko_Oka pisze...

OOooo!!!!
Jestem pod ogromnym wrażeniem!
0_o
Ależ cudności... mrrr...
Ogrom zdjęć w albumie jest powalający,
a mi wciśnięcie 2 na stronę wydawało się wyczynem... hehhe ;P.
Świetna robota Kochana!
:D

Fioletowe poddasze pisze...

Wyszło naprawdę pięknie.

Oliwiaen pisze...

Ogrom pracy, jaki włożyłaś w te albumy, powala na kolana. Chętnie zobaczyłabym całość - nie zraża mnie wizja setki zdjęć :-))

Manualnie.pl pisze...

R E W E L A C J A !!! :)

Encza pisze...

I to jest coś! Coś wspaniałego - cudny album!

Margaretka pisze...

Albumy rewelacyjne, a ilość dodatków uczta dla oka!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...