piątek, 3 czerwca 2011

Ramka...

Robiłam już ramkę ze zdjęciem ale z miejscem na zdjęcie chyba jeszcze nie. Mając do dyspozycji tak cudną kolekcję jak Stella&Rose "Hazel" MME to raczej nietrudne zadanie:) Przyznam, że bałam się tych papierów kiedy oglądałam je na monitorze, ale kiedy dostałam je w swoje ręce, zakochałam się w nich bez pamięci. Pewnie dlatego, że mają całą paletę delikatnych turkusów i niebieskości, które od początku skradły moje serce.
Ramka... Była robiona z przeznaczeniem na Dzień Matki. Posiada piękny tag, na odwrocie którego było miejsce na zrobienie osobistych zapisków dla mamy. No to dość gadania, czas na zdjęcia, dużo zdjęć:)






Nabrałam ochoty na kolejne więc pewnie niebawem coś podobnego sklecę:)

Materiały użyte w pracy:
MME - Stella&Rose Hazel - Special Dotty Damask, MME - Stella&Rose Hazel - Mother Meadow, MME - Stella&Rose Hazel - 6x6 Pad, MME - Stella&Rose Hazel - Fancy Label Stickers, MME - Stella&Rose Hazel - Fancy Layered Chipboard, MME - Stella&Rose Hazel - Lovely ćwieki, MME - Stella&Rose Hazel - Mother Title, Martha Stewart - Floral Vine - dziurkacz brzegowy

Miłego weekendu! Mój będzie bardzo pracowity:)

17 komentarzy:

kostromka pisze...

Какая прелесть!!!!!!!!!
Очень все здорово придумано!Так нравитсяяяя!!!!)))))

axdesign pisze...

przepiękna!!! jestem pod wrażeniem...

Willy's creations pisze...

Wow..its a beauty!

Hugs,Willy

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Prześliczna! Widać, że papiery odwzajemniają Twoje uczucie ;)

Anonimowy pisze...

Jest fantastyczna =]
Aż nabrałam ochoty, żeby też coś zrobić...

Lea pisze...

Twoje prace są takie schludne i eleganckie!

Karolina pisze...

Ramka jest delikatna i urocza,
piękna!

Colorina pisze...

cudna!!!!

Karolina Bajek pisze...

Prześliczna, kolory i skomponowanie wszystkiego idealne!!! :)

Nowalinka pisze...

Mmm, cudo wyszło, delikatna i słodka ta ramka :)

Barbara pisze...

Urocza rameczka....

shiraja pisze...

Dopracowana w każdym szczególe - Cudeńko po prostu :)

Joaśka pisze...

Cudo w każdym calu!

cyga pisze...

piękna ramka, niebieski tak ładnie tonuje róż a róż go ociepla świetny tandem

Luna77 pisze...

Bardzo delikatna i subtelna. Pozdrawiam!

jelonkaa - Ilona Wolnik pisze...

Betik, zdradź proszę gdzie można kupić taki gruboziarnisty brokat?

OriBella pisze...

Piękna, jedyna!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...