poniedziałek, 20 czerwca 2011

JOS w wersji mikro...

Dziś kolejny odcinek z cyklu

Tym razem hasłem przewodnim jest "MINIMALIZM". Maksymalny rozmiar pracy mógł wynieść 10cm! Ponieważ doświadczenie w takich małych formach mam nieduże, żeby nie powiedzieć prawie zerowe, postanowiłam się skupić na czymś, co mi lepiej wychodzi w takim małym rozmiarze - zrobiłam broszkę. I to nawet niejedną... tak się rozpędziłam w przygotowaniach do dzisiejszego spotkania:)


Moja broszka ma zaledwie 7cm wielkości i wykonana jest z materiałów, których na co dzień używam do robienia kartek. Inspiracją do powstania były przepiękne materiałowe ćwieki i cudne małe drewniane elementy, które można wykorzystać w przeróżny sposób - widziałam je użyte na scrapach, kartkach, ja użyłam do zrobienia broszki. Niestety towar na razie niedostępny w sklepie...

Jeśli ktoś chciałaby sobie sprawić taki dodatek do ubrania poniżej kilka zdjęć, dzięki którym można zorientować się jak wygląda proces powstawania takiego maleństwa.
W mojej broszce wykorzystałam wykrojniki kółka i kółka z falbanką, ale jeśli nie mamy na stanie maszynki, możemy zrobić sobie broszkę z samych kółek.

Wszystkie składniki:

...i etapy pracy. Ja wykonałam broszkę najprostszym sposobem, bez przeszyć (do klejenia użyłam kleju UHU, żeby mieć gwarancję, że nic mi się nie porozkleja), ale jeśli tylko macie ochotę można takie maleństwo ubogacić jakimiś przeszyciami - ręcznymi bądź maszynowymi. (po kliknięciu na zdjęcie można go zobaczyć w nieco większym rozmiarze)


Wiem, że to nic skomplikowanego, ale może komuś się przydadzą się te wskazówki...:)
Tak wygląda broszka na mojej marynarce...


Wspominałam na początku, że broszek powstało więcej... Oto dowód:)





Materiały ze sklepu scrapki.pl:
Drewniane ozdoby - serwetki
Basic Grey - Curio - Stitched brads
Glimmer Mist - Key Lime Pie
Spellbinders - Nestabilities - Classic Scallop Circle Large

Zapraszam na blogi pozostałych dziewczyn z DT: Anai, Enczy, Finn, Mirabel, Tusi oraz Zielonookiej.

14 komentarzy:

Kasia Udalska pisze...

Niby taki prosty pomysł, a jaki fajny efekt!! Cudne są te broszki :)) Najbardziej podoba mi się druga z lewej, z ostatniego zdjęcia :) Chociaż wszystkie są cuuudne!!

Magda(i)Lena pisze...

Śliczne! Taki prosty pomysł, a jakie wspaniałe dodatki z tego powstały. Myślę, że Twoje broszki z powodzeniem mogą zastąpić kwiatki na każdym scrapku ;-)

Caro-ART pisze...

Przepiękna a najfajniejsza ta środkowa ;) i faktycznie proste w wykonaniu ale z pięknym efektem.
Pozdrawiam

KOLOROWY ptak pisze...

WOW! zaszalałaś z broszkami ;) są piękne! a sposób wykonania, wydaje się rzeczywiście banalnie prosty :) będę musiała spróbować. dziękuję Ci :*

IWA pisze...

Ale fajne wyszły! Świetny efekt, aż nie wiem która najfajniejsza!

Anna pisze...

Очень красиво!!!!Так изыскано!

Tusia Lech pisze...

Piękne kolory! Cudny pomysł!

Asia pisze...

Wydają się takie proste, ale przypięte wyglądają rewelacyjnie!Wszystkie są piękne! Pozdrawiam

vivi22 pisze...

bardzo pomysłowo i przede wszystkim ładnie :)

Martyna pisze...

przecudne są!! z dumą bym się z taką brochą obnosiła :)

gaja pisze...

Jakie piękne broszki !!!
Świetny pomysł, piękne wykonanie...aż ślinka leci ;)

Chimera pisze...

Ale świetne te broszki, pomysł całkiem prosty, a efekt niesamowity :)

Nowalinka pisze...

Świetne brochy, fajne kolorki a przez te drewniane elementy i wzorki :)

OriBella pisze...

Kapitalne broszki:)Pomysłowa z Ciebie kobieta:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...