środa, 4 maja 2011

Dla odmiany...

Nie samym scrapowaniem człowiek żyje:) Jakiś czas temu zostałam poproszona o zrobienie kilku broszek. Przerzedziłam zatem mój woreczek z taftą, organzą i poliestrem, uszczupliłam zapasy koralikowe mojego dziecięcia i są... Chociaż to dopiero początki broszkowania w mojej karierze (do tej pory zrobiłam tylko 1 szt dla siebie) to bawiłam się dobrze, i choć moje broszki nie są doskonałe - to jestem z nich bardzo dumna. Bardzo żałuję że z 10 sztuk tylko te 3 załapały się na zdjęcia.







Małe, a cieszy:) Pozdrawiam serdecznie!

31 komentarzy:

NEVERENDING-STORY pisze...

Szczena mi opadła! Cudne :))) Szczególnie ta pierwsza.

Татьяна А. pisze...

Remarkable brooches, very beautiful color scale!!!

Dorota pisze...

świetne są! też w oko mi wpadła szczególnie ta pierwsza :)

OK pisze...

Чудесные цветы!!! Богатая фактура и замечательные сочетания цвета!

frutti pisze...

Niesamowite broszki! Kolory, materiały i koraliki są wspaniale skomponowane.

Willy's creations pisze...

The flowers are beautiful!

Hugs,Willy

Coraline pisze...

Prześliczne są te broszki! Każda kolorystycznie bardzo fajnie skomponowana!

Anna pisze...

Вауу!!!Супер!!!Это фантастика!

RosaliaArt pisze...

no proszę - czego się nie złapie, cuda z tego robi :D

pozdrawiam

Nowalinka pisze...

Piękne, bogate, fajne połączenia kolorystyczne :)

cyga pisze...

tyle faktur i odcieni,

jola_zola pisze...

no nie... no nie...
jakie talenty jeszcze ukrywasz?
piękne broszki... i kompozycja i kolorystyka, faktury...
oszałamiające...

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Są przepiękne - mają tyle warstw i faktur :O Cudeńka :)

asica.p pisze...

cudne!!!!!!!!!

Rydia pisze...

Betik ,brochy są fantastyczne,no cudne !

ania pisze...

Piękne, zaś ta zielona - cudna!!!

gaja pisze...

Cudnie Ci wyszły te broszki !!!!
Fajne połączenia różnych faktur i odcieni materiałów. Rewelacyjny debiut :)

Berberis pisze...

fantastyczne broszki!!! świetne połączenia kolorów!!!

Anna Sulencka - Pompi pisze...

Są cudne :)

Anna Zaprzelska pisze...

Przepięknie dobrałaś kolory!

Unknown pisze...

piękne
zawsze podziwiam Twoją jak tylko masz ją założoną

Zuza pisze...

świetnie skomponowane :):):0
a ta z zielenią <333

Anonimowy pisze...

Świetne =] Nie lubuję się w takich rzeczach, ale kolorystyka bardzo mi się podoba =] Suuuper...

Unknown pisze...

Wspaniała kolekcja !!!

plakatowka pisze...

piękne, te warstwy, fakury, kolory i dodatki. Rewelacja :) pozdrawiam serdecznie

Karolina pisze...

Wszystkie są śliczne,
ja też może się odważę na wyprodukowanie takiego cuda:)
Pozdrawiam

renis pisze...

Bardzo ciekawe i kolorowe, własciwie super połączone kolory!

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Bosskie są!!!
Cudne kolory- ten turkus,fiolet, róż... mrrrr... sama słodycz :D
:*

Colorina pisze...

cuuuuuuudne wszystkie:)

Sanna pisze...

just amazingly pretty!!!

Ludkasz pisze...

cudne są;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...