środa, 3 listopada 2010

Uśmiech...

Kiedy dostałam te papiery przyznam, że troszkę byłam przestraszona. Kolekcja Fancy Pants Wishful Thinking i owszem, piękna ale przeznaczenie ma typowo dziewczęce, a ja nie posiadam zbyt wielu zdjęć mojej córy nadających się do obróbki. Kiedy zdjęć powstawało dużo nie wiedziałam jeszcze co to scrapbooking niestety i większość zdjęć ciężko dopasować. Znalazłam jednak zdjęcia, które "spasowały", a najśmieszniejsze jest to, że powstały jako "produkt uboczny" w dniu, kiedy chcieliśmy sobie zrobić wspólne rodzinne zdjęcie. Zdjęcie rodzinne nie powstało, ale udało się cyknąć kilka zdjęć uśmiechającej się Jagody. I akurat one są w tym albumiku. Praca z tą kolekcją dostarczyła mi wiele radości. Bardzo spodobały mi się naturalne przetarcia papieru (uwielbiam takie delikatne spłowiałości), dlatego zdjęcia też trochę poprzecierałam na brzegach papierem ściernym, żeby złagodzić kontrast i bardziej dopasować je do charakteru papierów. Nie wiem co mnie podkusiło, ale zrobiłam sobie format, który bardzo trudno sfotografować (9x22cm). Mam jednak nadzieję, że co nieco będzie widać. Zatem zapraszam do oglądania:)













Album przygotowany w całości z materiałów ze scrapków.pl. Użyłam ich tu całe mnóstwo:
Fancy Pants - Wishful Thinking - Cards
Fancy Pants - Wishful Thinking - Memories
Fancy Pants - Wishful Thinking - Banner
Fancy Pants - Wishful Thinking - Pretty Plaid
Fancy Pants - Wishful Thinking - Rose Petals
Fancy Pants - Wishful Thinking - Adorable
Fancy Pants - Wishful Thinking - My Party
Fancy Pants - Wishful Thinking - naklejki alfabet
Fancy Pants - Wishful Thinking - naklejki alfabet kwadratowe
Fancy Pants - Wishful Thinking - naklejki
Prima - kwiaty Athena - Skylight
Prima - kwiaty Athena - Coral
Martha Stewart - Doily Lace - dziurkacz brzegowy
Martha Stewart - Frond Branch - gałązka
Farba Distress Crackle - Picket Fence
Liquid Pearls - Baby Blue
Pozdrawiam:)

Ps. A u Kulki do zgarnięcia jeden z jej pięknych patchworkowych notesów:)

16 komentarzy:

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Śliczny jest! Ma dziewczęce kolorki i dziewczęce dodatki, a przede wszystkim piękny uśmiech modelki :)

Willy's creations pisze...

Beautiful creation!

Hugs,Willy

Tusia Lech pisze...

Przesłodki, przeuroczy - piękny po prostu!

Alexandra pisze...

Piękny radosny album :)

lilavati pisze...

słodki, radosny i perfekcyjnie wykonany :)

kartkomania.com pisze...

piękny i taki radosny :)

SentiMenti pisze...

Beatko, piękny albumik, i zdjęcia w nim radosne, bardzo mi się podoba :)

Joanna Oborska pisze...

Betiku, gdybym dostała takie papiery, to chociaż są piękne, ja bym się rozpłakała z niemocy ;) Tobie wyszło cudeńko! I już sobie wyobrażam radość córki! :)

RosaliaArt pisze...

koniecznie zabierz go na następne spotkanie, bo mam nadzieję, że spotkamy się w listopadzie w katowicach :)
album jest bardzo radosny i dziewczęcy - świetna robota

Unknown pisze...

Pięknie !!!
Ilość materiałów ogromna :))))
Poradziłaś sobie świetnie !

Dorota pisze...

Piękne, radosne zdjęcia córeczki cudnie oprawiłaś!!

Anna Zaprzelska pisze...

Jest cudny! Pozytywnie kolorowy, pełen radości - oczu oderwać nie można:)

Joaśka pisze...

Piękny jest! Wspaniale eksponuje zdjęcia Twojej uśmiechniętej pociechy :)

gooseberry pisze...

ciepły i piekielnie radosny albumik! :)

Asia pisze...

Zaniemówiłam z zachwytu... jest cudny, taki radosny, kolorowy... rewelacja!!!! Jak ja kocham to co robisz! Pozdrawiam

Zielonooka pisze...

piękny, kolorowy i radosny:)
przepraszam za mój brak czasu:(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...