sobota, 16 lipca 2011

Metamorfoza...

Na blogu Lemonade ruszyło kolejne wyzwanie. Tym razem Carol zaproponowała zalterowanie dowolnego pudełka. Już myślałam, że zostanie mi pudełko po zapałkach (z większych mam tylko spory zapas pudełek po butach) gdy przypomniałam sobie, że przecież szydełkowe kwiatki mieszkają w pudełku o przyjemnych gabarytach. Tak więc moje kwiatki dostały nowe mieszkanko:)



Zostało oklejone papierami z kolekcji Grandma's Attic oraz Elegance, które dość mocno rozbieliłam. Ale mnie takie właśnie się podoba:)
..tak wyglądało pudełko przed...


Prawda, że warto było?
Mam nadzieję, że dołączycie do zabawy i pokażecie wasze pudełka w nowej odsłonie.
Miłego weekendu:)

18 komentarzy:

KOLOROWY ptak pisze...

zdecydowanie warto było!!! :) przepiękne! niesamowicie subtelne! mam wrażenie, że zaraz odfrunie :) takie lekkie i zwiewne się wydaje :)

KOLOROWY ptak pisze...

zdecydowanie warto było!!! :) przepiękne! niesamowicie subtelne! mam wrażenie, że zaraz odfrunie :) takie lekkie i zwiewne się wydaje :)

paulisia pisze...

swietna zmiana! pudelko boskie!

Tusia Lech pisze...

Ależ piękna alteracja! Jestem zakochana w tym pudełku! :*

Anula pisze...

Prześliczna metamorfoza:) Jest cudne!

Kasia Udalska pisze...

Przecudne!! Wygląda milion razy lepiej niż przed zmianą! :)

OriBella pisze...

W dobre ręce trafiło pudełko, bardzo, bardzo mi się podoba, wygląda teraz tak cudnie, oj chciałabym takie miec:)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Cudne mieszkano mają teraz koronki :) wspaniały efekt :)

Nowalinka pisze...

No, pięknie rozbieliłaś papiery, magiczne pudełko :)

Asia pisze...

Coś pięknego! Pudełeczko jest niezwykłe, delikatne, subtelne.... cudne!Uwielbiam pudełeczka tak ozdobione!Och....

ArtMagda pisze...

dziewczyny napisały już wszystko,ale się powtórzę :) pudełeczko wyszło pięknie! delikatnie i subtelnie, bardzo romantycznie i bardzo shabby chic :) chętne bym takie przygarnęła :)))

Lili pisze...

Beatko, cudowne pudełko:)

Niebiesko_Oka pisze...

Pięknie je rozbieliłaś!

Magdalena Przybytek pisze...

Jest przepięknie! Pięknie je ozdobiłaś i rozbieliłaś, dodatki i kolorki stworzyły piękny i mój kochany klimat shabby ;)

Joanna Oborska pisze...

Betiku, zamieniłaś zanieczyszczacza środowiska w cudeńko godne pożądania :)Warto było!!! :)

Anitasienudzi2 pisze...

o rany,nigdy bym sie nie domyśliła-jest cuuudne

Zielicha pisze...

Witam! Twoje prace są niesamowite, a te pudełko super!!! Fantastyczny pomysł :)
Pozdrawiam serdecznie

etrala pisze...

metamorfoza niezła :) podoba mi się rozbielenie tych papierów i zabawa gazą, fajne to wygląda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...