sobota, 2 lipca 2011

Trzy kolory...

...to najnowsze #22 wyzwanie na blogu Lemonade. Oczywiście chodzi o kolor fioletowy, różowy i zielony...a nie o biały, którego u mnie najwięcej:) Mam nadzieję, że wy z wyzwaniem poradzicie sobie dużo lepiej, do czego serdecznie was zachęcam. Choć te kolory przewijają się przez kilka starszych kolekcji to nie mogłam się oprzeć, żeby nie użyć tej najnowszej:)



Karteczka bardzo prosta, ale żeby nie było... zrobiłam też wersję nieco bogatszą:)



Na obu kartkach występują stempelki z najnowszej kolekcji.
Miłego weekendu wam życzę pomimo tego co za oknem:)

23 komentarze:

asica.p pisze...

cudne obie:)kolory super:)
na pewno coś mi się w nich zrobi;)

Anna pisze...

Очeнь нeжно!!!

Willy's creations pisze...

Beautiful cards!

Hugs,Willy

Ewik21 pisze...

ten delikatny kwiatuszek na pierwszej kartce baaardzo mnie zauroczył ))))

Peninia pisze...

Och jak ślicznie...uwielbiam Twoje karteczki!

Berberis pisze...

uwielbiam Twoje prace!!! są takie kobiece, romantyczne :))))

viva pisze...

Przepiękne kartki! Bardzo podoba mi się to połączenie kolorów w Twoim wykonaniu :-) i chyba też się skuszę żeby pociąć te papierki.

magda.matraszek pisze...

ta biel jest bardzo Twoja :) dzięki niej kartki są delikatne i shabby chic'owe :)

Gosia S. pisze...

Świetne!!!

szydełko i karteczki pisze...

Piękne obie!
tak jak Berberis napisała kobiece i romantyczne :)

hipcia pisze...

Cudne kartki! Papier też - zakochałam się od wzięcia go w łapki!

Alexandra pisze...

Kolorki super, a karteczki jak zawsze przecudne :)

anita się nudzi pisze...

obie cudne,ta pierwsza ma naprawdę w sobie coś

KOLOROWY ptak pisze...

przepiękne! cudowne kolory!

Asia pisze...

Piękne kartki! Druga mnie zachwyca. I tak wszystko wygląda mistrzowsko :) Pozdrawiam

Brises pisze...

Są śliczne:D

Ludkasz pisze...

śliczności:)

Wiszka pisze...

Piękne prace:) wiele inspiracji można u Ciebie znaleźć. Docenili to na blogu Inspirational:) moje gratulacje!!

Sheri pisze...

That paper is BEAUTIFUL! Love the handmade flower! Thanks for sharing with us this week at The Shabby Tea Room ;-)

Rydia pisze...

Jak zwykle zachwycająco u Ciebie :) Na pierwszej kartce ten kwiatuszek jest tak cudny że ciągle go oglądam :)
Pozdrawiam serdecznie :)

ania pisze...

Piękne prace, niezwykle delikatne i szykowne:)

rachel pisze...

prześliczne te kolory....cudne karteczki!:)

Art Is pisze...

Cudowne obie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...