czwartek, 14 stycznia 2010

Romantycznie...

Wszystko zaczęło się od różanego obrazka. Bardzo chciałam go użyć do zrobienia kartki choć kompletnie nie miałam pomysłu na niego. Koncepcja kluła się w trakcie pracy. Wyszło jak widać. Mnie efekt się spodobał:) A że jest pastelowa, ma tuszowania i darcia więc postanowiłam zgłosić na wyzwanie shabby chic u Simona.


W podobnym klimacie jest też jeden z moich ulubionych wersetów biblijnych.
Tak, on dobrze oddaje moją relację z Bogiem, bo to właśnie dzięki Niemu i przez Niego jestem tym, kim jestem. Wdzięczna jestem Bogu za to, że każdego dnia daje mi siły do stawiania czoła codzienności i temu wszystkiemu co ta przynosi ze sobą. O wiele łatwiej jest żyć mając świadomość, że obok jest Ktoś, kto jest w kontroli wszystkiego, i bez którego wiedzy włos nam z głowy spaść nie może.
Tak, moim szczęściem jest być blisko Boga!


To wszystko na dziś. Dziękuję, że tu zaglądacie i za to, że zostawiacie po sobie tyle miłych słów. Bardzo one cieszą:)

A u Mamuty, Zielonookiej, Marszy a także w scrap.com.pl słodycze:)

21 komentarzy:

maj. pisze...

Przepiękne pastele !!!

Magdalena Przybytek pisze...

Zarówno kartka jak i rameczka są przepiękne ... i nie tylko wizualnie !

Joanna Oborska pisze...

Oj,pięknie Ci to wyszło, i ramka, i kartka. Tak, jak w tytule-romantycznie, nastrojowo :)

madebyviva pisze...

o rany - przepiękna kartka!! I jeszcze cudowniejsza ramka... Bardzo deliokatne pastelowe kolorki - wszystko cudownie skomponowane... Śliczne prace!

Alina Anna pisze...

Mistrzostwo świata!

rudlis pisze...

Piękna karteczka, a oprawa cytatu to cudo :)

Jowita pisze...

Sliczna karteczka

Nowalinka pisze...

Spokój i piękno bije z Twoich prac Beatko :)

A poza tym uwielbiam w Tobie tą życzliwość do świata i ludzi :*

SentiMenti pisze...

romantyzm i harmonia w każdym calu, piękne

Agnieszka S. pisze...

piękne, spokojne prace; pierwsza jak najbardziej romantyczna, a druga... pasuje i mnie :) pozdrawiam ciepło!

rosaliaa pisze...

pięknie, delikatnie, betikowo

Margaretka pisze...

Delikatność i ciepło bije z kartek i ze słów, które napisałaś...

Anonimowy pisze...

sama słodycz :)

Z książką w dłoni pisze...

Cuuuuudna.....

Lili pisze...

Prace piękne, a ja dziękuję jeszcze raz za prezent:)

rosaliaa pisze...

zapraszam po wyróżnienie

Chris (catt871) pisze...

Both projects are very beautiful!!! Thank you for joining us at Simon Says Stamp this week!
Chris & the DT

nataly*oh pisze...

zazdroszczę tej swobody w używaniu kwiatków i romantycznych obrazków. marzy mi się taka praca. (:

mamuta pisze...

Śliczne i romantyczne :*

Rachel pisze...

kochana...sliczności!!:) a ramka z wersetem...super!!! -oj stawia na nogi:)...kiedyś wszędzie wieszałam sobie wersety ...ale dałas mi dziś fajny pomysł żeby do tego wrócić i to w dodatku w tak fajnej i miłej formie!!:) dużo błogosławieństwa ci życzę!!!!!:)

Magdalena Przybytek pisze...

Betik Kochana ,
pięknie tworzysz romantyczne prace ;)
pytałaś o drewniane ozdobniki, kupiłam je na allegro u Pana z nickiem "oregon997". A ja mam tez do Ciebie pytanie, napisz proszę gdzie kupujesz te białe/ecru kwiatki z żółtym pręcikiem w środku, są super a ja nigdzie nie mogę ich utrafić. Pozdrawiam Cię cieplutko

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...