środa, 6 maja 2009

Pierwszy scrap na zamówienie...

Pisałam ostatnio, że wciąż coś dłubię, zatem dziś pokazuję jedną z tych już "wydłubanych" prac...
Scrap na zamówienie - mój pierwszy... Choć jeszcze niedawno bałam się scrapów, to zaczynam się powoli wkręcać w temat i co najlepsze, zaczyna mi to powoli sprawiać frajdę. Wiem, że wciąż jestem początkująca w tym temacie, ale mam nadzieję, że każdy następny scrap będzie lepszy... Ten (23x23cm)wyszedł troszkę inaczej niż planowałam, ale to już chyba norma i powinnam się do tego przyzwyczaić:) Najważniejsze, że zamawiającemu się spodobał...
Kolory w realu minimalnie jaśniejsze...






Pozdrawiam:)

9 komentarzy:

Fioletowe poddasze pisze...

Cudowny!!!!

Nowalinka pisze...

Ojoj, piękny scrap Beatko, jestem pod wrażeniem, świetnie wkomponowałaś te wszystkie detale i dodatki :D

piechotka pisze...

śliczny - jak wszystko co robisz.

Unknown pisze...

ojjj piękny
i jak zwykle dopieszczony

noa-lia pisze...

Cacy - Cacy :-)

nataly pisze...

pierwszy scrap?! łooo matko!
śliczny, fantastyczny! te dodatki, kompozycja. :)

Anna Zaprzelska pisze...

Cudny wyszedł! I to korkowe serduszko! Cudny:)

Zielonooka pisze...

cuuuuuuuudniasty!:)

Alina Anna pisze...

Niesamowity, szkoda, że ja nie mam takiegio talentu:(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...