poniedziałek, 4 maja 2009

Niemoc...?

Znowu obrastam w kurz, ale jakoś dziwnie niechęć czuję do wpisywania, obrabiania zdjęć i bycia "na bieżąco" ze swoim blogiem. Oczywiście wciąż coś dłubię i staram się odwiedzać wasze blogi ale na nic innego jakoś nie starcza mi już zapału...
Tym bardziej nie wiem, czym sobie zasłużyłam na wyróżnienia, które otrzymałam w ostatnim czasie...
Rudlis, Ania i Noa-lia obdarowałay mnie


Ania przyznała mi


a od Bewix dostałam coś takiego



Ślicznie Wam dziękuję za te wyróżnienia choć ciągle wydaje mi się, że nie zasłużyłam na nie... W każdym razie bardzo mi miło z tego powodu:) Wiem, że zasady nakazują nominować i przekazywać nagrody dalej, ale jak już kiedyś pisałam - mam ogromny problem z selekcją wybranych blogów, ponieważ oglądam naprawdę dużo stron i wiele dziewczyn podziwiam za ich talent, umiejętności i twórczość. Zatem po raz kolejny nie wskażę kilku wybranych blogów tylko dedykuję te nagrody wszystkim, którzy tworzą i mają z tego radość:)

No i na koniec jeden z moich ostatnich wytworów - pamiątka po nas dla naszej pani biblotekarki, która kończy pracę w naszej bibliotece i przenosi się do centrali. Prezent bardzo się podobał więc i wam pokazuję...




Dziękuję, za to, że jesteście i motywujecie do pracy zostawiając tak miłe komentarze:) Pozdrawiam i miłego bardzo dnia życzę:)

4 komentarze:

rudlis pisze...

Kochana tyle pięknych rzeczy tworzysz więc pokazuj je, pokazuj ;)

Fioletowe poddasze pisze...

W pełni zasługujesz :) Tworzysz cudeńka! Co widać na powyżej załączonym obrazku :)

jaśminowasia pisze...

genialne memo, pokazuj, ja czekam zawsze :*

Alina Anna pisze...

Cudna i fajna taka pamiątka:)
Świetnie, że doceniasz w taki sposób ludzi!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...