środa, 2 lutego 2011

Lemoniadowo...

Jak już wszyscy wiedzą - w Lemonade pojawiły się nowe kolekcje papierów. Miałam niewątpliwą przyjemność już z nimi pracować a poniżej wynik mojego pierwszego kontaktu z kolekcją "Vineyard". Wiem, że jestem nudna ale nie mogłam się oprzeć mojemu ukochanemu motywowi róż, tym bardziej, że i papiery i róże bardzo do siebie pasują moim zdaniem:) Zatem dwa notesy: tuszowane, szargane, przeszywane, gdzieniegdzie pobielane ze stemplami, tym i tym, w roli zawieszek.


I pojedynczo:










Praca z tymi notesami była czystą przyjemnością i po raz kolejny bardzo trudno było mi się z nimi rozstać. Szczególnie z tym fioletowym. Rozstawanie się z rzeczami, które robię często jest dla mnie trudne. Też tak macie?

Od wczoraj na blogu Lemonade challenges mamy też nowe wyzwanie. Należy przygotować kartkę walentynkową z użyciem papierów lub/i stempli Lemonade, w której będzie motyw serca. I moja odpowiedź w tym temacie:) Użyłam papierów z kolekcji "At the seaside" i stempla korony.



To wszystko na dziś. Niebawem pojawię się znowu. A tymczasem miłego dnia wszystkim życzę i ślicznie dziękuję za wszystkie ciepłe słowa, które tu zostawiacie:**

34 komentarze:

Aszczka pisze...

Mmmm... te darcia Twoje są tak efektowne - podziwiam też dobór kolorów - ciekawe połączenie ;-)

Barbara pisze...

jak dla mnie możesz nas "zamęczać" różami cały czas:)

Artnova pisze...

Zachwycam się nimi, są piękne. Mistrzowskie "niszczenie" papieru i przeszycia;))

Moniś-ka pisze...

Są powalająco fantastyczne...a ta walentynka...rewelacja:)
Pozdrawiam ciepło.

Karolina pisze...

takie śliczne prace pokazujesz, że nie mogę się napatrzeć!

Magda Łuczak Art pisze...

twórz, ach twórz!
więcej róż, więcej róż!

Guriana pisze...

Kochana, tylko nie przestwawaj...Twoje róże są już kultowe i uwielbiam nimi oczy cieszyć...cuda:))

Nika pisze...

Cudne są po prostu:-)
Pozdrawiam

Agata – sierysuje.pl pisze...

Fajne te papiery, o wiele lepiej wyglądają u Ciebie, niż na stronie Lemonade! A róże piękne, gdzie Ty takie cuda znajdujesz w necie?

perelka111 pisze...

piekne papiery i super prace z nich powstały:)

Joanna Oborska pisze...

Betiku, Twoje różane prace są ponadczasowe! I masz rację, świetnie wyglądają na tych papierach!
A co do rozstawania się z własnymi pracami, mam podobnie. Nie wszystko, co robię podoba mi się, ale jak mi się spodoba, to wolę żeby trochę odstało u mnie zanim odejdzie ;) Większość i tak stoi, ale nie dlatego że chcę podziwiać, tylko dlatego, że z zasady nie sprzedaję.

Malgodia pisze...

Notesy piękne, nastrojowo- starociowe. Nie dziwi żal z ich oddania :)

Brydzia pisze...

Prześliczne te notesy! Ja bym się z tym fioletowym nie rozstała :))

Agnieszka Arnold pisze...

Różane notesiki są przepiękne.

Zielonooka pisze...

notesy są cudne i z pewnością mi się nie znudzą:)
a kartka - wow, całkiem coś nowego:)

wyrodna mama pisze...

Śliczne te notesy, naprawdę zazdroszczę talentu, rewelacja, nie mogę się napatrzeć :)

Peninia / Gosia pisze...

Och jakie śliczne...cudo!!!Ten fiolecik ach...Pozdrawiam!

gaja pisze...

Uwielbiam Twoje notesy, szarpania, niecierpliwie zawsze czekam na nowości i proszę nadal o róże, na pewno nam się nie znudzą.

Ludkasz pisze...

Uwielbiam Twoje różane prace:) Te znów są znakomite i znów mnie zachwyciły:)

cyga pisze...

w sklepie wydały mi się dosyć ponure, ale w Twojej aranżacji kuszą

Ewik21 pisze...

uwielbiam Twoje notesy a te rózyczki są uniwersalne i tak pięknie ię komponują .... muszę koniecznie spróbować a to dopiero za jakiś czas bo strasznie mam dużo zajęć (((((( Kartka bardzo pomysłowa )))**

Krzysia pisze...

Och! jak jak uwielbiam takie sterane życiem scrapy !!!

Romantyczna róża i poszarpane papierki wyglądają cudnie.
Te, często zaskakujące, zestawienia delikatnych koronek, perełek i kwiatuszków z siermiężnymi taśmami, sznurkami, papierami... robią niesamowite wrażenie, a Ty potrafisz je mieszać jak nikt inny :)

Karola pisze...

Piękne notesy. Podziwiam styl twoich prac, fioletowy (pierwszy) notes istne cudo.
Pozdrawiam

maj. pisze...

Och, cudne, naprawdę cudne!!!!!

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Ależ są pięknie potargane! Twoje róże chyba nigdy się nie znudzą :)

Anna Sulencka - Pompi pisze...

Piękne notesy i karteczka również :)

Cartadea pisze...

Istne cuda, więc jeśli kolekcjonujesz wyróżnienia to zapraszam po odbiór jednego do siebie :)

Unknown pisze...

patrzę i patrzę ....
Jakie to piękne !

Margaretka pisze...

Wcale się nie dziwię, takich skarbów żal oddawać, a w każdym kawałek serca!!!!

Sentimental Living pisze...

Wszystko jest tak piękne, że wcale Ci się nie dziwię, że ciężko Ci się z nimi rozstać! Pozdrawiam:)

Niebiesko_Oka pisze...

Notesy-mistrzostwo!
Napatrzyć się na nie nie mogę.
A kartka-miodzio :D.

Ineke Original pisze...

Fantastic!

seagirl pisze...

Super dobrane kolory i te poszarpane brzegi... A te róże do tego... No, po prostu poezja.

Sasha pisze...

Wasza praca jest tak piękne Betik. Proszę powiedzcie mi gdzie czy może Pani dokonać zakupu drobnokwiatowych? x


Your work is so Beautiful Betik. Please could you tell me where to buy the roses? x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...