poniedziałek, 26 marca 2012

W koronkach...

Kolekcja Farmhouse OA to zbiór przeróżnych wzorów papierów. Ja upodobałam sobie szczególnie taki jeden, który imituje koronki. Kiedy go zobaczyłam od razu wiedziałam, że chciałabym użyć go do zrobienia notesu.

Notes jest raczej z tych mniej skomplikowanych egzemplarzy, ale czasami mniej znaczy lepiej:) Cały tył został właściwie naturalny by odkryć piękno koronkowego wzoru... jedynym akcentem jest przeszyta tasiemka bawełniana.

Choć nie ma tu zbyt wielu dodatków to można się dopatrzeć i tłoczonego folderem do embossingu papieru delikatnie muśniętego tuszami

kwiatka (i papierowej serwetki) spryskanych mgiełką

oraz paska taśmy TH, który sprawia, że całość nie jest zbyt słodka

Szczegółowy wykaz użytych materiałów znajduje się na blogu Scrapki.pl

a skoro w temacie notesów jesteśmy...
Mam ogromną przyjemność zaprosić na warsztaty "Na romantyczną nutę - notes i kartka", do których poprowadzenia zostałam zaproszona w czasie Południowego Zlotu Scrapowego w Cieszynie 26.05. o godz 15.00

W czasie tych warsztatów od podstaw wykonamy notes i kartkę w nietypowym kształcie. Komplet utrzymany będzie w romantycznym charakterze i może stanowić niebanalny zestaw upominków. Każdy uczestnik otrzyma zestaw papierów oraz będzie miał dostęp do materiałów i narzędzi potrzebnych do wykonania kompletu. Mile widziane własne nożyczki i podkładka/mata do cięcia:)
Czas trwania: 2,5godz.
Cena: 80zł
Zapisy na maila: abjanaszak@poczta.onet.pl

Oczywiście warsztatów będzie więcej dlatego zainteresowanym serdecznie polecam śledzenie strony zlotu.
Ja ogromnie się cieszę na to wydarzenie i mam nadzieję spotkać tam wiele z was:)

12 komentarzy:

Sophie pisze...

Wunderschön...

Viele Grüße
Sophie

Unknown pisze...

Kwint esencja delikatności.
Jestem nim zauroczona.
Pozdrawiam

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Piękny, delikatny notes, wspaniale wyważona ilość dodatków :)

Lili pisze...

jest przepiękny! gratuluję:)

KOLOROWY ptak pisze...

przepiękny! aż miałabym ochotę zanurzyć się w tych koronkach ;)

Berberis pisze...

świetny notesik.... kolory, koronka... bardzo romantycznie :)

IWA pisze...

Cudny! Prawdziwie romantyczny!

Tusia Lech pisze...

Wow!! Piękny notes - to wiadomo :) Ale już żałuję, że nie będę na zlocie i że nie będę na twoich warsztatach...

justi pisze...

Betiku, jaki cudnie romantyczny notesik...jak wyciągnięty z babcinego kuferka :) Taki cały bieluśki i koronkowy. Cudny....

coco.nut pisze...

przepięknie romantyczny!!!

Unknown pisze...

oh wow this is so soft and sweet! perfect!

Witch_m pisze...

Piękny!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...