poniedziałek, 16 stycznia 2012

Dwa kolory...

To hasło najnowszego wyzwania na blogu Lemonade. Wszystko co należy zrobić to wykonać pracę opartą na 2 kolorach. Zadanie może nie należy do najłatwiejszych ale daje wiele możliwości dlatego serdecznie was zapraszam do udziału:)

Wszystkie szczegóły tutaj.

I jeszcze moja zaległa ramka wykonana z papierów ze świątecznej kolekcji. Tu kolorów jest zdecydowanie więcej – nie musiałam się ograniczać:)



Wszystkie szczegóły dotyczące użytych materiałów można znaleźć tu.

Pozdrawiam ciepło i bardzo dziękuję za wasze komentarze pod moim liftem. Nawet nie wiecie jak bardzo je sobie cenię:**

20 komentarzy:

hania739 pisze...

Zarówno kartka jak i ramka są śliczne :)) Wspaniale wszystko ze sobą łączysz.

Alexandra pisze...

Oj tak....wszystko jest wspaniałe, cudowne ;)

Roxie pisze...

Witam serdecznie;D
Też chce skrapować ale nie mam na to wystarczających funduszy i proszę
Was o pomoc!
Wystarczy zarejestrować się e-mailem i zagłosować na moja aplikację na
stronie

http://www.stypendiumzwyboru.pl/uczestnicy/scrapbooking-metoda-na-odpoczynek-od-pracy-689


każda pomoc sie przyda, a pozostal ostatni tydzień głosowania, stąd
prosze o wsparcie wszystkich ktorzy przeczytaja ten wpis:)
Pozdrawiam
Roxie

Ayeeda pisze...

U Ciebie zawsze tak pięknie i romantycznie:) Przepiękne prace.

PS. Dziękuję za odwiedziny i miłe słowo :*

justi pisze...

Piękne obie karteczki ale ta pierwsza bardzo przypadła mi do gustu. Jest taka elegancka i stonowana i taka "dostojnie" romantyczna...piękna

kacperm200 pisze...

super kartka ;)
a ramka mistrzowska :D
Pozdrawiam ;)

Evgenia Petzer pisze...

lovely!!!

Kasia B pisze...

Przecudne prace !!!

carrantuohill pisze...

jakiekolwiek masz organicznie radzisz sobie fantastycznie

noomiy pisze...

zaparło mi dech, dosłownie :)
Są prześliczne!!

Monia pisze...

Śliczna kartka, ma bardzo ciekawą kompozycję, a ramka to jak zwykle kwintesencja romantyzmu :)

Beck pisze...

Obie prace są śliczne:)
Babcia na pewno ucieszy si z takiej kartki :)

Mimowolne Zauroczenia pisze...

Kartka wyszła niezwykle elegancko, a ramka....
całusy
mz

cyga pisze...

Wydawałoby się, że cóż można jeszcze z różą poczynić a u Ciebie jest kopalnia pomysłów.

Barbara pisze...

ramka jest zachwycająca a karteczka...chylę czoła bo ja na pewno nie potrafiłabym ograniczyć się do dwóch kolorów.Czasami mi to wychodzi ale jestem tego nieświadoma.Świadomie pewnie nawpychałabym kolorów :)

OriBella pisze...

Karteczka śliczna, a rameczka w iście romantycznej wersji:) Cudeńko:)
Dziękuję za przemiły komentarz i ciesze się, że pamiętasz:* To ja maila wkrótce wyślę:)

scraperka pisze...

przepiękne prace:))) wspaniałe kwiaty, kolory,:))) pozdrawiam ciepło!

Pet73 pisze...

Your work is fantastic!

mamajudo pisze...

Przepiękna ramka!

Anna CAROLINA pisze...

Cudne prace!
Chętnie zliftowałabym ramke, jeśli pozwolisz. Pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...