środa, 20 kwietnia 2011

JOS z guzikami...

Jak zwykle o tej porze zapraszam na kolejny odcinek z cyklu:

Tematem dzisiejszego spotkania są GUZIKI.
Przyznam, że mnóstwo pomysłów przewijało mi się w głowie odnośnie tego projektu, ale ostatecznie zwyciężył najprostszy z nich. Ponieważ za dni kilka przyjdzie nam dekorować stół świąteczny postanowiłam już sobie coś zrobić na tę okazję. Proste obrączki na serwetki. Moje, dzięki papierom Glitz z kolekcji Laced with Grace, mają dość radosne, wiosenne kolory dlatego z pewnością ożywią nasz stół.


Ich głównym elementem dekoracyjnym są własnoręcznie robione guziki. Prosty gadżet, który możemy sami sobie zrobić niewielkim nakładem materiałów i pracy, a potem używać, gdzie nam się tylko umyśli:)

Potrzebujemy:
1. Kilka kółek w różnych rozmiarach wyciętych z papieru, który będzie nam pasował (u mnie wycięte dziurkaczami 1,5cm oraz 2,5cm)
2. Kawałek tekturki, którą możemy podkleić kółka (żeby nabrały sztywności). Ja wycinając nożyczkami zostawiłam sobie milimetrową obwódkę z tektury.
3. Tusz, którym potuszujemy brzegi, jeśli chcemy uzyskać guziki w stylu vintage np, ale bez niego też można się obejść...


4. Tak przygotowane kółka możemy teraz pokryć którymś z preparatów: glossy bądź crackle (u mnie to drugie)
5. Zostawiamy do wyschnięcia.
6. Ostatnią rzeczą, jaka nam została to dziurkowanie. Ja użyłam nitownika w najmniejszym rozmiarze, ale ponieważ zależy nam na małych dziurkach równie dobrze możemy je wykonać jakimś szpikulcem.


...i oto już efekt końcowy...


Mam nadzieję, że kursik jest jasny, czytelny i pomocny. Pisania więcej niż robienia...:) A ja dzięki niemu mam już przygotowane obrączki na serwetki:)


Materiały, których użyłam do zrobienia mojej dekoracji pochodzą ze sklepu Scrapki.pl:
Glitz - Laced with Grace - Plaid
Glitz - Laced with Grace - Floral
Preparat Crackle Accents
Tusz Distress - Vintage Photo


Zachęcam do odwiedzenia blogów pozostałych dziewczyn z DT: Anai, Finn, Karoli, Mirabel, Tusi oraz Zielonookiej.

24 komentarze:

kostromka pisze...

Как интересно и стильно!!!!!Супер!Отличная идея создать такие пуговички))

anai pisze...

przepiękne te guziki! Szalenie spodobała mi się ta milimetrowa obwódka tektury - po pierwsze daje świetny efekt, po drugie podziwiam precyzję!

Ewik21 pisze...

juuupi!!! zawsze niecierpliwie czekam na 20-go!!! świetny pomysł i jestem pewna ,że zrobię takie obrączki na śniadanie wielkanocne bo jeszcze jest troche czasu !!!! tylko muszę szybko fotki robić bo obrączki pewnie szybko znikną w nieznanych okolicznościach hi hi ...

Agnieszka S. pisze...

Proste, a takie genialne! Dzięki!

MOLLIK pisze...

piękne guziczki!! i wspaniale je zastosowałaś :)

Kasia pisze...

genialny pomysł - super! ide robic guziole:)

Karolina pisze...

śliczna dekoracja stołu!!
z kursu na pewno skorzystam :)

Asia pisze...

Super pomysłowe :) aż chce się spróbować

Berberis pisze...

świetne guziki!!!

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Piękne guziki i śliczne obrączki :)

finnabair pisze...

absolutnie świetny guzikowy pomysł i przepiękne wykonanie! Po prostu super!

Guriana pisze...

są po prostu genialne!!:))

Koczes pisze...

Świetny pomysł! Wykorzystam kiedyś na pewno:) Tymczasem zdrowych i wesołych świąt! Smacznego Jajka:*

cyga pisze...

Super pomysł i świetne wykonanie, pewnie znajdą się na niejednym stole, Wesołych Świąt Wielkanocnych

Agata – sierysuje.pl pisze...

Betiku, wszystkiego dobrego, radosnych Świąt dla całej Twojej rodziny!

jaśminowasia pisze...

Beatko radosnych świąt :)

Encza pisze...

U Ciebie jak zawsze cudnie! Wesołych Świąt !!!

Agnieszka Arnold pisze...

Zdrowych, Pogodnych Świąt Wielkanocnych,
pełnych wiary, nadziei i miłości.
Radosnego, wiosennego nastroju, serdecznych spotkań w gronie
rodziny oraz wesołego "Alleluja"

Tusia Lech pisze...

Przepiękne guziczki - do schrupania po prostu :) :*

gaja pisze...

Świetny pomysł, taki prosty a jakież różnorodne zastosowanie :)
Śliczne guziki. Dziękuję za kursik !! :)

rafija pisze...

piękności
dizękuję za kurs :)

Anna Sulencka - Pompi pisze...

Świetny guzikowy kurs:)

curiously pisze...

A ja tyle czasu siedziałam i dumałam, jak to zrobić. Bardzo dziękuję :)

Unknown pisze...

I love your buttons.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...