piątek, 10 grudnia 2010

Też na „ś”...

Tyle, że nie święta ale ślub był okazją do zrobienia zestawu z materiałów ze scrapków.pl. Główną rolę odgrywają tutaj papiery z kolekcji Parisian Anthology, a konkretnie ten jeden arkusz (stanowi bazę ramki jak i podstawę kartki, glimmer mist, stemple z tej samej kolekcji (już niestety niedostępne w sklepie) oraz kwiatki Prima Athena. Do tego kilka kropelek perełek w płynie i tak oto skromny zestaw ślubny mamy gotowy.
Kartka, która w swojej wymowie nawiązuje do treści z ramki





...i sama ramka. Bardzo prosta, ale taki był zamysł. Po pierwsze nie chciałam zakrywać tego, co udało mi się wydobyć z papieru za pomocą glimmer mista a poza tym sam tekst jest tak piękny, że nie chciałam odwracać uwagi od tego, co istotne:)



Oprócz tego w pracy zostały użyte czarny tusz oraz dziurkacz MS doily lace.

8 komentarzy:

silence pisze...

Subtelny i elegancki zestaw. Pięknie kontrastują czarne odbitki stempli wewnątrz kartki.

Willy's creations pisze...

Looks lovely!

Hugs,Willy

lilavati pisze...

piękny komplecik :) zwłaszcza zimą błękitny dobrze na mnie wpływają :)

Joanna Oborska pisze...

Miałam już okazję podziwiać ten komplet na innym blogu;) ale jeszcze i Tobie osobiście powiem, że jest śliczny :)

Unknown pisze...

Jakie to piękne !!!!

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Tekst jest piękny, a cały komplet delikatny i śliczny.

Asia pisze...

Piękny komplecik i te kolory!Czerń rewelacyjnie podkreślona i daje tyle elegancji! Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam

Rydia pisze...

Komplecik jest niezwykły , taki subtelny i elegancki ,czaruje urodą !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...