środa, 28 kwietnia 2010

Okrągłe urodziny...

Zostałam poproszona o zrobienie kartki na 60-te urodziny. Zrobiłam. I jak zrobiłam to zaczęłam się zastanawiać, czy odpowiednia, czy może nie powinna być bardziej „stateczna” cokolwiek to znaczy... Jednak spodobała się taka jak jest, więc została:)




A skoro mowa o okrągłych urodzinach... Takowe w tym roku i mnie przypadło obchodzić kilkanaście dni temu. Moje koleżanki z tej okazji obdarowały mnie pięknymi przedmiotami! Anita zrobiła dla mnie ramkę z domkiem i śliczną karteczkę, Nowalinka przecudnej urody anielicę, a Beatka przywiozła mi do Krakowa różany notes, bo pewnie dobrze zna to powiedzenie o tym jak to szewc bez butów chodzi...


Dziewczyny, Wasze prezenty są dokładnie tak wyjątkowe jak Wy same jesteście:*

A wam wszystkim dziękuję za odwiedziny i niezwykle ciepłe słowa pod ostatnim postem!

24 komentarze:

Ludkasz pisze...

Wszystkiego najlepszego z okazji byłych urodzin:)
Kartka cudna, uwielbiam Twoje różane karteczki:)
Szkoda,że Cię nie rozpoznałam w Krakowie:)

Arine pisze...

Ludkasz, w Krakowie to nikt nikogo nie rozpoznawał, a szkoda:( Ja, z moją niepamięciądoszystkiego poznałam tylko dziewczyny chodzące na dymka;)
Betik, jesteś świetną, sympatyczną babeczką :*!Sorry, dowiedziałam się już na miejscu o Twoich urodzinach.Co się odwlecze...Muszę zmienić moich szpiegów;)Jak zwykle, na końcu sie dowiduję;)
Buziaki
PS.Sorry.Następnym razem....pójdziemy na obiad Krakowie ...sprawniej...zwiedzałam 2 dni z zawodową przewodniczką :))Bokiem, bokiem;)

Willy's creations pisze...

What a beautiful card...love webster pages too.

Hugs,Willy

Anonimowy pisze...

Ta karteczka jest po prostu genialna!!
Uwielbiam ją :)

Unknown pisze...

kartelucha prześliczna i wcale nie jakaś przesadna jak na taka rocznicę, o właśnie sobie uświadomiłam, że ja za pare dni też muszę zrobić dla mamy okrągłą karteczkę

a pamiętaj jeszcze 1 prezent leży u mnie :D

Nowalinka pisze...

Kartka jak zwykle przecudnej urody, robi wrażenie i jeszcze w środku wypasiona :)

A dla wyjątkowej Osoby, wyjątkowe prezenty :) Poza tym słucha się Ciebie zawsze z przyjemnością :*

Zuza pisze...

śliczna :) gustowna :)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Przecudna karteczka, absolutnie nie powinna być poważniejsza:)
A prezenty suuuper:)

Loes pisze...

So beautiful !!!
Loes

Zielonooka pisze...

ach przepiekna!!!!!!!!!:)
Te Twoje roze....ech:)
ściki:***

RosaliaArt pisze...

beatko mam nadzieję, że życzenia będę mogła ci wkrótce złożyć osobiście. a prezenty dostałaś cudne

Joanna Oborska pisze...

Betik, kartka różana jest piękna i nie ma takiego rocznika, któremu by się nie podobała. Tylko gorsetowa mogłaby być niestosowna, ta jest jak najbardziej okej dla 60-latki.
Prezenty też mi się podobają :)

Tusia Lech pisze...

Kochana - wszystkiego najlepszego z okazji urodzin - to przede wszystkim. A karteczka jest po prostu cudna!! Jak ty to robisz? :)

scrapkowa maniaczka - Dorota 71 pisze...

Świetna karteczka!!!!
Taka akurat.

Colorina pisze...

kartka przepiękna:)idealna na taką rocznicę:)pozdrawiam

Asia pisze...

Piękna kartka, już jakiś czas tu zaglądam i jestem zauroczona twoimi pracami.... i te róż... códnie wszystko wygląda :))

Zielona pisze...

Piękna kartka !!

Magdalena Przybytek pisze...

Tak czułam ... że jak Tu wejdę, to mym oczom ukaże się różana piękność ;)

madebyviva pisze...

wymiękłam...

po pierwsze wszystkiego NAJ z okazji urodzin

po drugie - kartka jest PRZEPIĘKNA!! i idealnie pasująca do okazji!

Fioletowe poddasze pisze...

Kartka jak zwykle piękna.
Prezenty cudne!

JaMajka pisze...

Przepiękna okrągła, kwiecista kartka! Super kolory :)

Caroline pisze...

What a gorgeous card !!! I love it !!!

Niebiesko_Oka pisze...

Kartka jest obłędna!
Strrrasznie mi się podoba :)

Peninia / Gosia pisze...

Piękna karteczka :)Zachwyca:)Pozdrawiam majowo:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...