poniedziałek, 19 października 2009

Wracam...

Długa to była przerwa, ale bynajmniej nie leniuchowałam w tym czasie. Dłubałam i dłubałam kartki na zamówienie jak ten świstak prawie... Wczoraj policzyłam, że mam ich 234sztuki. Jak tylko uda mi się teraz je obfotografować (co będzie nie lada wyczynem przy jakości mojego sprzętu i aurą za oknem) to przynajmniej te ulubione pokażę. Zatem jeszcze troszkę cierpliwości...:) A na dobry początek pokażę kartkę na jubileusz dla mojej mamy, którą miałam okazję robić w ubiegłym tygodniu i nad którą praca sprawiła mi mnóstwo frajdy. Zdjęcia kiepskie i dużo, ale nie mogłam się oprzeć pokusie...










No i jeszcze skromna kartka na Dzień Nauczyciela, którą robiłam od całej klasy "różyczek" dla Pani. Chciałam się spróbować w podobnym klimacie jaki posiadają prace mojego odkrycia kartkowego Manualnej Minimuchy, ale trudno bardzo było. No i nawet nie umywa się do kartek mistrzyni nastroju:)Ale jest.


To wszystko na dziś:) Dziękuję za Wasze odwiedziny i słowa zachęty a także wiele wyróżnień, którymi obdarowało mnie kilka osób podczas mojej nieobecności blogowej. Nawet nie wiecie jak bardzo to jest miłe! Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam miłego dnia życząc wszystkim zaglądającym:)

14 komentarzy:

Zielonooka pisze...

no jestes!!!!:D

karteczki są sliczne:))

pozdrawiam serdecznie:D :*

Zielonooka pisze...

pisalam do Ciebie maila ale chyba nie doszedl:(

Joanna Oborska pisze...

O kurczę, jesteś! Ale co to za wejście?!!! Rewelacja! Piękne, rasowe kartki!

Joanna Oborska pisze...

Dopiero doczytałam o sobie:) Dziękuję:)

Rybiooka pisze...

Witaj. Czekam na zdjęcia manufaktury :) kartka śliczna !!

Pozdrawiam :)

Nowalinka pisze...

No, miałam rację, kartki w Twoim wykonaniu są rewelacyjne :) Zdolniacho Ty :*

RosaliaArt pisze...

dobrze, że znów jesteś na blogu bo twoje kartki są wyjątkowe... piękne

Anna Zaprzelska pisze...

Przepiękne kartki, jak dla mnie, nastrojowe bardzo. I dobrze, że znów jesteś - baaardzo lubię wpadać po sąsiedzku:)
Pozdrawiam ciepło...

PiAnka pisze...

Nareszcie!!! Piekne karteczki! I żałuję, że na pewno nie będzie nam dane zobaczyć tych ponad 200...:-( Ale pokazuj szybciutko choć część:-)

Ana pisze...

prześliczne te karteczki!

Fioletowe poddasze pisze...

Piękne! Dobrze, że już Cię tu widać :)

mamuta pisze...

Jesteś w końcu :*
Kartka pięknie zszargana i mega klimatyczna :*

Pokaz co nieco z tych 200, ciekawość mnie zżera:)

madebyviva pisze...

O rany - PIĘKNE KARTKI!! Nie mogę oczu nacieszyć... WSPANIAŁE!

Alina Anna pisze...

Przepiękne:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...