poniedziałek, 7 stycznia 2013

Kolejny kalendarz i takie tam...

Kilka dni temu na blogu  Scrapki.pl  pokazywałam mój kolejny kalendarz. Z zachomikowanego arkusza Primy z kolekcji Tea – Thyme.

 

Z tą kolekcją miałam okazję popracować w przeszłości i powstało z niej kilka całkiem fajnych prac. Niektóre mieliście już okazję spotkać na blogu sklepowym, ale ponieważ nie było ich jeszcze u mnie, wstawię przy okazji kilka zdjęć dla przypomnienia:)

romantyczny notesik...


...i ramka dla osoby, która gdyby mogła robiłaby wszystko. A że nie może bo to odbija się na jej zdrowiu –  zrobiłam jej przypominacz:)


Do zobaczenia wkrótce:)

12 komentarzy:

jola_zola pisze...

cudne prace...
Ależ się cieszę, że wróciłaś :):):)

Lili pisze...

śliczne, zwłaszcza notesik!

Asia pisze...

Piękne prace... wszystkie! Super że można zaglądać do Ciebie a Ty jesteś :)

Ludkasz pisze...

Znów zachwycasz:)

Alexandra pisze...

Cudnie że Jesteś i inspirujesz :)
A prace jak zawsze wspaniale romantyczne :)

Ala M. pisze...

wspaniałe! zachwycające!

Anna Sulencka - Pompi pisze...

Przepiękne prace :)

Offca pisze...

wszystkie prace są przepiękne :)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Piękne prace, urzekła mnie ramka :)

ania pisze...

Śliczne prace - wszystkie:)))

[Kasia] pisze...

Przepiękny kalendarz - bardzo podoba mi się styl, a reszta rzeczy to same cudowności :)Ramka magiczna!

Niebiesko_Oka pisze...

Ach! Zachwycasz za każdym razem :).
Romantyzm w najlepszym wydaniu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...